niedziela, 22 lutego 2015

Aktualności ze świata Króla Lwa #1

Witam wszystkich! Dzisiejsza notka zawiera parę nowości dotyczących The Lion Guard. Otóż w sieci pojawiły się produkty związane z Kionem i spółką, jednak w sprzedaży mają pojawić się dopiero za rok. Zdjęcia możecie zobaczyć poniżej.



Tutaj widzimy Kiona i Fuli (gepard), która okazuje się być samiczką. Na ramieniu Kiona pojawia się łapa, a nie czerwona głowa lwa.

Opis książki:

Wpierw był Mufasa, później Simba, a teraz Kion! Jako drugie dziecko Simby, Kion wie, że jego przeznaczeniem jest przewodzenie Lwiej Straży i chronienie Kręgu Życia. Jest to trudne zadanie, ale Kion zbiera grupę najzagorzalszych, najodważniejszych, najszybszych, najsilniejszych i najgorliwszych zwierząt na Lwiej Ziemi i pomaga im pokonać złych drapieżników, utrzymując bezpieczeństwo w królestwie. Dołącz do Kiona i Lwiej Straży w tej wspaniałej książce [...]

Data publikacji:

05.01.2016


Kion i Bunga (ratel), który wydaje mi się, że jest płci męskiej. Kion ponownie posiada łapę na ramieniu. 

Opis książki:

Najlepszy przyjaciel Kiona Bunga, miodożerny ratel, jest zawsze gotowy na ekscytującą przygodę. A ta przygoda jest wielka - może nawet większa, niż będzie mógł sobie z nią poradzić!

Data publikacji:

19.01.2016


Tutaj mamy pokazany wygląd całej grupy. Kion nie posiada znamienia ani plam na łapach.

Opis książki:

Zapoznaj się z członkami Lwiej Straży: Kion, Bunga, Fuli, Beshte i Ono! Kion i jego przyjaciele są najzagorzalsi, najodważniejsi, najszybsi, najsilniejsi i najgorliwsi na całej Lwiej Ziemi [...]

Data publikacji:

19.01.2016


Kion wydaje się mieć większą grzywę, a cienie nad i pod jego oczami są czerwone, a nie brązowe. Nie posiada również charakterystycznych dla siebie plam na łapach oraz żadnego znamienia - ani łapy ani głowy lwa.

Opis książki:

Ryk Starszych w wykonaniu Kiona czyni go najzagorzalszym zwierzęciem na Lwiej Ziemi, ale z tym przychodzi wielka odpowiedzialność. Czy może użyć Ryku w celu chronienia swoich przyjaciół, bez nadużywania władzy? [...]

Data publikacji:

19.01.2016


Po przeczytaniu tych wszystkich opisów wydaje mi się, że Kion jest jakby trochę niebezpieczny, a słowo "fiercest", które przetłumaczyłam na "zagorzały" można też ująć jako "zażarty", "okrutny" czy "dziki". Jestem trochę zagubiona, przyznam szczerze. I jeśli o mnie chodzi, to tak ja myślałam, że Kopa nie był zbyt ładny, to Kion jest po prostu brzydki. Ale to tylko moja opinia. A co wy o nim myślicie?

Druga sprawa. Zauważyłam, że we wszystkich opisach filmu, nigdzie nie pojawia się Kovu. Myślicie, że zostanie pominięty? Jest tam mowa tylko o Kiarze.

A teraz druga informacja. Pamiętacie postać Mzingo, o której wspomniałam o TUTAJ? Wczoraj zadałam na twitterze pytanie Gregowi Ellisowi (który podkłada pod niego głos) o to, czy mógłby powiedzieć kim jest ta postać. Screena możecie zobaczyć poniżej.



Wiem, że w moim pytaniu są błędy, ale to była druga w nocy, a ja pisałam to na wpół-śpiąco. Tak czy inaczej nic właściwie się nie dowiedziałam, ale będę jeszcze próbować :)

Źródła:
____________________________

Pozdrawiam i czekam na wasze opinie.

Następna notka >>>>> Kim jest Sarabi? vs. Trio ze Złej Ziemi - Vitani, Nuka i Kovu. Głosujcie w ankiecie!

8 komentarzy:

  1. Świetna notka! Szczerze mówiąc, bardzo się zawiodłam na wyglądzie Fuli (na okładce pierwszej książki wygląda, jakby nie miała źrenic, po za tym cętki na jej futrze są narysowane bardzo niestarannie, nawet jeżeli byłaby gepardem królewskim) i Bungi (zdecydowanie to zbyt abstrakcyjny styl jak na Króla Lwa). Kion wygląda najlepiej na pierwszej okładce (dwie ostanie są okropne, brr...) i mam nadzieję, że na ten pierwszy wygląd zdecydują się producenci filmu i serialu. Dobrze, że Kion odziedziczył coś po prawie każdym znanym przodku - uszy Sarabi, sierść Simby, uczesanie Skazy... Gorzej, że jego charakter widocznie też będzie taką mieszanką - no, może z pominięciem cech charakteru Sarabi. Po przeczytaniu tych opisów mam niemiłe wrażenie, że będzie irytujący, agresywny i pełen brawury (czyli głupi). No cóż - trzeba jeszcze trochę poczekać :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. oh 5.01.2016, dzień po moich trzynastych urodzinach XD. No i próbuj dalej, a może się czegoś dowiesz. Ten cały Bunga wydaje mi się jakiś dziwny, może przez ten dziwny uśmiech i zęby? Tak czy siak wspaniały post.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się wydaje, że zbytnio tu pomieszali. Wg mnie ta cała banda Kiona składająca się z tych wszystkich zwierząt niezbyt pasuje do Króla Lwa. Tak, moje dziwne wymysły...
    Kion najlepiej wyszedł na tych dwóch pierwszych okładkach. I z tego co widzę będzie mieć charakterek ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja uważam, że ten film zniszczy całą popularność króla lwa. Czytałam opis i wydaje mi się nadzwyczaj nudny. Tytuł jest "król lew", a nie "Król lew i jego irytująca banda dziwnych zwierząt". Chodzi mi oto, że w królu lwie powinny występować tylko lwy. Myślę, że król lew 4 będzie tak samo nudny jak król lew 3. Mogli by zrobić np. o dzieciach Kovu i Kiary albo o dawnych władcach, ale nie oni wymyślili sobie jakiegoś Kiona i jego durną bandę, którzy na pewno zniszczą całą fabułę tego filmu. Kopa był ładny, a Kion jest okropny. Ja czekałam na coś super i miały być same lwy, a oni dodali jakieś durne zwierzaki. Nie czepiałabym się aż tak bardzo gdyby dali tylko Kiona ( I może Kopę było by fajnie). Nawet jak wydrukowałam mojej 2 letniej siostrze obrazki z Kionem i Simbą to tego z Kionem podarła. Takie jest moje zdanie, którego nie zmienię.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow jeszcze nigdy nie dodałam aż tak długiego komentarza

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczerze mówiąc to mogli wpaść na lepszy pomysł niż jedno nowe lwiątko. Teraz niektórzy muszą poprawiać swoje blogi o KL4 o Kion'a, który założył bandę z jakimiś zwierzakami nie pasującymi do Króla Lwa, ale co poradzić... Ciekawe co z tym Mzingo. Może dowiesz się czegoś ciekawego. Osobiście głosowałam w ankiece na trio ze Złej Ziemi. Bardziej interesują mnie Złoziemcy niż jakaś Sarabi. Mam nadzieję, że mimo jej wygranej i tak napiszesz o Nuce, Vit i Kovu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wpierw napiszę o Sarabi, a następnie o Nuce, Vitani i Kovu. Dziękuję za opinię :)

      Usuń
  7. Moim zdaniem wygląd Fuli z jednej strony jest dobry, a z jednej nie, dobra strona to taka, że Fuli jest taka drobna, bo jest gepardem, a Kion jest masywniejszy, bo jest lwem :D Teraz niestety zła strona, której jest więcej: Cętki Fuli bardziej przypominają lamparta, niż geparda (gepard ma kropki, a lampart [nw jak to powiedzieć] takie jakby "pół-księżycowe"), druga (bardzo) zła strona gepardy mają czarne paski pod oczami, a Fuli nie ma, a to jest zasadnicza różnica między gepardem, a lampartem!! Ale tak to spoko i Fuli wydaję się być słodka. Tylko ciekawe jak będzie wyglądać "Zuri" jest to potwierdzona przez Disney lwiczka, która tez będzie należeć do lwiej straży. Poczytajcie sobie w necie, jeżeli nie wiecie. A i jeszcze jak ktoś nie wiedział jest na YT klip promocyjny z Kionem w roli głównej link https://www.youtube.com/watch?v=2toXxKBg-kk Kion jest taki słodki :D

    OdpowiedzUsuń