środa, 28 września 2016

REMAKE KRÓLA LWA!



Otrzymaliśmy oficjalne potwierdzenie, że powstanie nowa odsłona Króla Lwa! Jej reżyserem ma być Jon Favreau. Projekt idzie w ślady technologicznie przełomowego filmu Księga Dżungli, który miał premierę w tym roku.

Król Lew opiera się na sukcesie Disneya w tworzeniu nowych, współczesnych wersji swoich filmów, takich jak Czarownica, Kopciuszek i Księga Dżungli. Podobnie jak przyszłoroczna Piękna i Bestia, Król Lew będzie zawierał piosenki znane z filmu animowanego. Disney i Jon Favreau mają także w planach sequel Księgi Dżungli. Nieznana jest jeszcze data wydania żadnego z tych filmów.

27 komentarzy:

  1. Ojej, ojej, to przewspaniałe!!! I don't even know, how to express my feelings <3 Co prawda dla mnie nic nie przebije ukochanego oryginału, niemniej nie mogę się już doczekać! Bardzo dziękujemy za tę informację :D ~ EvilRay

    OdpowiedzUsuń
  2. Tylko nie to! Już jestem załamana lwią strażą :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lwia straż jest okej więc nie narzekaj

      Usuń
    2. Wyrażam tylko swoją opinię...

      Usuń
  3. O matko boska!111!!!!Serio?????????Nie wierzę!Ale nie sądzę by było to lepsze od orginału który jest prześwietny i boję się,że to zepsują ;-;
    Ale dziękuję,że nas o tym powiadomiliście :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku! Naprawdę się cieszę!!! Z chęcią pójdę za tym w ogień. Wiem że mnie zchejtujecie, ale ja nie lubię The lion guard, zależało mi na czymś innym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nikt Cię nie zhejtuje c: Ja również nie przepadam za TLG, przede wszystkim zawiodłam się na grafice i animacji, bo byłam przekonana, że dostaniemy piękną odręcznie rysowaną tradycyjną wersję kreski (tło już mogłoby być wygenerowane komputerowo, w końcu budżet i te sprawy. W Legendzie Korry takie połączenie wyglądało bosko), jednak dostaliśmy coś tylu animacja FLASH, która w dodatku zawodzi czasami pod względem perspektywy. Jako fanka animacji tradycyjnej nie potrafię im tego wybaczyć :c Jednakże zawarli trochę uroku KL w TLG i niektóre odcinki naprawdę przyjemnie się ogląda, są takie "lighthearted", że aż miło popatrzeć znów na swoich ukochanych boahaterów, nawet odrobinkę zniekształconych c: ~ EvilRay

      Usuń
    2. Zgadzam się z tobą. Grafika jest do bani, cały serial zawiera wiele niedomówień, np. W filmie Kiara nie chciała być Królową, TLG już inaczej. Także sama postać Kiona jest według mnie kiepska ( teraz mnie zchejtujesz ? Xd ) . W sumie jedyna postać która mi się podoba to Tiifu. Miejmy nadzieję że ten oto film będzie lepszy :|

      Usuń
    3. Nope, nadal Cię nie zhejtuję XD
      A to dlatego, iż nadal zgadzam się z kreacją postaci Kiona. Jak dotąd bohater niestety ani razu nie zdołał mnie zaskoczyć, ani pozytywnie, ani negatywnie. Nie jest zbyt skomplikowany (z drugiej strony to tylko jeszcze dziecko), raczej bywa czasami trochę monotonny. Za to moją sympatię zyskał sobie Bunga, jest nawet śmieszny :D
      A propos grafiki, podobno w serialu mają pojawić się także Vitani, Nuka i Kovu. Wręcz umieram ze srachu, jak będą wyglądać w wersji TLG, bo to moi ulubieńcy D: Są dwie opcje:
      - albo mi się spodoba i będę chodzić z uśmiechem na twarzy, wiedząc, iż moi ulubieńcy mają zasłużoną oprawę graficzną
      - albo padnę jak gromem rażona przed telewizorem i już nie wstanę bez porządnego zdzielenia patelnią XD ~ EvilRay

      Usuń
    4. Mnie też zastanawia wygląd ukochanej zło ziemskiej paczki :D. Mi się wydaje że Vitani będzie podobna do Zuri, ale zupełnie odmienna charakterem :). Co do Kovu i Nuki nie jestem pewna ( idzie Nuka , uwaga idą też pchły! ) . Można się spodziewać wszystkiego! :D

      Pozdro , Ember - shewolf

      Usuń
  5. Nie mogę się doczekać *-* Oby to nie był gniot

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej c; niedawno wpadłam na tego bloga i gdy przeczytałam wpis to szczena mi opadła.Wczoraj znalazłam zwiastun chyba właśnie nowej wersji!
    https://m.youtube.com/#/watch?v=jTHRCHrVWk8
    Co sądzicie?
    Pozdrawiam i zapraszam:
    haltindoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli link nie działa wpiszcie na youtube The Lion King - Reborn (2017 Movie Trailer)

      Usuń
    2. Na szczęście lub też nie, to tylko fanowska parodia, która powstała przed ogłoszeniem tej wieści. Swoją drogą, dość sprytnie zmontowana z różnych filmów ;)

      Usuń
  7. Serio?! Nareszcie coś nowego. Oczywiście nic nie przebije oryginału i to na pewno nie będzie to samo, ale zawsze coś. Ja szczerze to zawiodłam się Lwią Strażą, znaczy lubię ją, ale bądźmy szczerzy nie tego się spodziewałam. Tak jak wielu innych raczej liczyłam na jakiś...szok
    (pozytywny). Najbardziej rzuca się w oczy ta grafika, od razu widać, że to nie rysunki autorów TLK i są one po prostu niechlujne (czy może tak miało być, a ja nie nadążam z trendami xp)
    Moją ulubioną postacią jest Janja (uwielbiam czarne charaktery), a postać Kiona jest taka...nudna? Jest po prostu monotonny i to po prostu jest...takie...okey dobra Rev przestań bo same hejty piszesz o tym biednym Kionie :D Mam nadzieję, że tego nie spaprzą.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. WAŻNE znamy datę kiedy w serialu pojawi się Kovu i Spółka będzie to 11.11 tytuł odcinka Lwiątka ze Złej Ziemi Lions of the Outlands - November 11th

    `Marzycielka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Dzień Niepodległości, yay! ^o^ Mam nadzieję, że od razu wrzucą do sieci i będzie można chociaż po angielsku obejrzeć, pogryzając rogale świętomarcińskie. ;)

      Usuń
  9. Kolejne informacje:
    DISNEY JUNIOR potwierdza, że w najnowszym odcinku wystąpi Jasiri Kovu, Vitani Nuka i UWAGA UWAGA ZIRA !!!! jest też dostępny opis odcinka.

    Zmianie uległa data premiery odcinka będzie to 12.11, natomiast 19.11 będzie premiera odcinka Never Roar Again będzie to 21 odcinek seria ma liczyć 24 epizodów (tak dla przypomnienia).

    Do tej pory pokazały się następujące odcinki:

    ◾Janja's New Crew
    ◾Baboons!
    ◾Beware the Zimwi - specjalny odcinek na Halloween


    `Marzycielka

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolejny news:
    od soboty 05.11 na polskim DJ mają być nowe odcinki LW. W klipie są urywki z dwóch odcinków:
    - too many termites, oraz
    - the trouble with galagos

    P.S. chyba jestem nie oficjalnym współtwórcą bloga, a tak przy okazji czy użytkownik Kimura jako współtwórca robi coś na blogu? Bo żadnego newsa chyba jeszcze nie dodał.

    ` Marzycielka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, niestety nie mam czasu zajmować się blogiem, ale rzeczywiście, również zauważyłam, że Kimura nic nie robi. Jeżeli chcesz, to mogę Cię dodać do bloga jako współautora, tylko musisz podać mi maila na którym stworzyłaś swoje konto na blogspocie :) Będę naprawdę zaszczycona, jeżeli będziesz chciała z nami współpracować, ponieważ i tak już wiele dla nas robisz :)
      Pozdrawiam,
      Nyota

      Usuń
  11. Cześć tu znowu `Marzycielka mam super ważną informację na fb The Lion Guard (https://www.facebook.com/DisneyTheLionGuard/?ref=ts&fref=ts) jest dostępny zwiastun składający się z kilku odcinków i widać tam sceny z Lions of the Outlands. Jest tam ciekawa scena z której można wywnioskować, że Rafiki rozwiąże kolejną zagadkę z Króla Lwa (tym razem z Czasu Simby), a mianowicie dlaczego stado zostało rozdzielone i powstało stado Wygnańców / Złoziemców na czele z Zirą. Jakość na razie nie jest jakoś super, ale za jakiś czas będzie lepsza. Zira wygląda trochę dziwnie (brakuje jej charakterystycznej pręgi, ucho ma tak w KL 2 CS).

    ` Marzycielka

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakąś godzinę temu na yt pojawił się filmik odnośnie tlg z kovu, nuką, vitani i zirą. Wiecie coś na ten temat? Może ten odcinek już się pojawił?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest zapowiedź odcinka, emitowana teraz w telewizji :) Odcinek pojawi się 12 listopada, inne źródła mówią że 11. W każdym razie za prawie dwa tygodnie.

      Usuń
  13. Jest już zwiastun gdzie widać Zire, Vitani i Kovu i Nuke w tle.

    OdpowiedzUsuń
  14. Cześć od godziny jest dostępny w dobrej jakości nowa zapowiedź odcinka The Lion Guard zapowiada się fajny odcinek. Zwiastun dostępny tu https://www.facebook.com/DisneyTheLionGuard/

    ` Marzycielka

    P.S.
    Nyota dzięki za propozycję, piszę komentarze z przyjemnością nie wiem czy dam sobie radę współprowadzić bloga. Osoby prowadzące bloga dobrze sobie radzą ;) Pozdrawiam serdecznie całą ekipę

    OdpowiedzUsuń
  15. https://www.youtube.com/watch?v=71jxrYNduIE kolejny zwiastun z Zirą i resztą :D

    OdpowiedzUsuń