wtorek, 23 kwietnia 2019

Aktualności ze Świata Króla Lwa #69 Nadszedł czas (koniec sezonu 2) + plakat filmu!

Lion Guard: Height and Sight full song | Fire from the Sky HD Clip - YouTube

Nadszedł czas na finałowe odcinki drugiego sezonu. Linki poniżej!


THE LION GUARD

odcinek 29
 Ogień z nieba


LWIA STRAŻ




Tak więc nadszedł czas i kończy się sezon 2 The Lion Guard oraz Lwiej Straży, na pocieszenie:
  •  sezon 3 jest w produkcji oraz
  • zbliża się premiera filmu Król Lew
NOWY PLAKAT FILMU


The Lion King (2019) - IMDb

Macie jakieś propozycje co nowego mogło by się pojawić w filmie, a brakuje w oryginale?

Tak na szybko mnie zawsze interesowało co powiedziała Sarafina na przygodę Nali (na Cmentarzu Słoni), oraz jak zareagowała na tą sytuację Sarabi.

Nie zapominajmy o tym, że są też sceny, i piosenki nie wykorzystane w filmie (sceny usunięte).
Mam nadzieję, że Disney nie zrobi filmu kropka w kropkę z oryginałem. Już wyszło kilka filmów aktorskich na podstawie bajek i te historie niby są takie same, ale są też pewne różnice (trochę zmieniona fabuła, rozbudowana historia jakieś postaci, dodana piosenka).


źródło:
linki do odcinków pl www.kreskowkazone.pl

4 komentarze:

  1. Wow, ten blog jest nadal aktywny :O Ja liczę na bardziej... rozsądne przedstawienie hien w nowym Królu Lwie. Sportretowanie wszystkich przedstawicieli tego gatunku jako złoczyńców i szkodników, które doprowadziły do upadku Lwiej Ziemi sprawiło, że wiele ludzi ma do nich uprzedzenia. Krokuty cętkowane to przecież też ważny element ekosystemu sawanny i mam nadzieję, że pojawi się jakaś grupa hien w klanie, która nie będzie czystym złem, albo choćby wspomnienie o tym.
    Pokładam pewne nadzieje w reżyserze, jego Księga Dżungli moim zdaniem jest lepsza od disneyowskiego oryginału i ma mocno zmienioną historię, więc nowy Król Lew też może mieć inną fabułę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja czekam na zakończenie nowego filmu. Mam nadzieję, że w końcu pokażą jak to jest z tymi dziećmi Simby- ile ich jest, kto był na samym końcu?

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam pytanie czy wie ktoś gdzie lub czy można znaleźć odcinki 4, 11, 12, 13, 14 ale z PL dubbingiem? Byłbym BARDZO wdzięczny za pomoc. :(

    p.s. Super blog, moje gratulacje!! Przypadkowo na niego trafiłem. Ciesze się, że jest taka stronka. :D Fajnie gdyby zrobić poddział z np podsumowanie i odnośnikami do wszystkich odcinków. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Większkość odcinków jest dostępna tu https://www.kreskowkazone.pl/odcinki-online_lwia-straz-2015

    Trzeba poczekać na powtórki i mieć nadzieję, że osoba, która do tej pory nagrywała wrzuci te brakujące odcinki.

    Od kiedy została zamknięta strona baje.pl trudno było o odcinki po polsku w sieci.

    Pozdrawiam

    Lwia fanka

    OdpowiedzUsuń