wtorek, 30 lipca 2019

Aktualności ze świata Króla Lwa #73 - Historia Taki



Cześć,
W związku z premierą sezonu 3 w sieci pojawiają krótkie zapowiedzi nowego odcinka.


Pierwszy filmik o tym jak Taka zdobył bliznę:


Co o tym myślicie? A może wolicie wersję z książeczek?

Drugi filmik

Krótki, a tyle się w nim dzieje:


Powrót do pierwszego odcinka, nowe lwie stado, spotkamy Rani, Drzewo Życia.

I tu pytanie czy Kion przejdzie na Ciemną Stronę (Mocy)?


Filmik trzeci ogólna zapowiedź odcinka:



*****     *****     *****

B O N U S

*****     *****     *****

"Journey of Memories" to tytuł jednego z następnych odcinków TLG. Poznamy w mim bliżej rodziców Makini: Fikiri i Kitendo




Do Nyota ja się natomiast cieszę, że wróciłaś do pisania:)
Staram się jak mogę:)

źródło: fb tlg

7 komentarzy:

  1. Odcinek zapowiada się bardzo ciekawie w dodatku poprawili w końcu wygląd Simby
    Chwała im za to ha ha

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam.
    Pojawił się nowy klip o lepiej straży.
    link https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://m.youtube.com/watch%3Fv%3D9UJb7kpmdBE&ved=0ahUKEwiD1-fLnt_jAhVisosKHcRWDQUQo7QBCCowAA&usg=AOvVaw2UuQqsIbb4vHN7v32eM271

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapowiada się super, nowy wygląd Kiona i Simby jest o wiele lepszy od starego. Ciekawa jestem, czy ta bitwa, do której dojdzie w tym odcinku, jest tą samą, która rozegrała się w KL2, a jeśli tak, to jak będzie wyglądał Kovu i Vitani.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zastanawiające jest to że w KL2 , Kovu otrzymał bliznę i nie był zły a teraz robią coś takiego "masz bliznę na oku , otrzymujesz zło " ciekawe jak to rozwiążą , druga sprawa , czy tylko mnie ten nowy lew wygląda na ojca Ziry ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki Kushindo za nową notkę! Ja jestem bardzo ciekawa tego sezonu; chyba po raz pierwszy rzeczywiście ekscytuję się tym serialem xd Myślę, że fanowskie teorie mogą się po części sprawdzić i Kion będzie walczyć ze sobą, by nie stać się zły. Mam tylko nadzieję, że nie będzie to coś w stylu "blizna sprawia, że jestem zły", bo wtedy cały charakter Skazy zostanie wypaczony :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurcze, zapowiada się naprawdę ciekawie. Rani, ahh <3 Jeszcze bardzo podoba mi się to, że przedstawią rodziców Makini, jak Lwia Gwardia wydoroślała, jedyne co mnie odpycha, to historia blizny Skazy i Kiona. Po raz kolejny przedstawiają coś innego niż w filmie 2019, poza tym, czy gdyby taki wąż ugryzł, lew nie oślepłby? Przynajmniej tak było w większości fanfików.
    Ale notka bardzo ciekawa!!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapowiada się ciekawie, chociaż też boję się, że charakter Skazy zostanie wypaczony bo "blizna zrobiła z niego tego złego". To byłoby takie nielogiczne, że nawet, gdyby twórcy tłumaczyli, że przez bliznę do ciała Skazy dostały się złe duchy, które namieszały mu w głowie, to bym w to nie uwierzyła. Jeśli Kion będzie miał dylemat typu "Być albo nie być złym gościem" z powodu blizny, przez którą zacznie mu odbijać, to się wścieknę.
    I chociaż Kion wygląda super z tymi bliznami na oku, to mam wrażenie, że to lekka przesada ze strony twórców - no bo, hello, przecież Skaza i Kovu też mają na oku blizny. Teraz będą trzy samce z bliznami na oku - jak dla mnie, to lekka przesada. Gdyby Kion przynajmniej stracił w tym oku wzrok... ale nic nie wskazuje, by tak się miało stać.
    Tak czy inaczej, nie muszę być jasnowidzem, żeby wiedzieć, że nawet, jeśli Kion będzie mieć dylematy moralne, to ostatecznie pozostanie dobry - w końcu to serial dla dzieci i zrobienie z głównego bohatera złoczyńcy byłoby mało edukacyjne.

    OdpowiedzUsuń