poniedziałek, 2 września 2019

Aktualności ze świata Króla Lwa #76 - nowe odcinki z sezonu 3 Lwiej Straży!


Oto nadszedł ten dzień - premiera drugiej części trzeciego sezonu Lwiej Straży! 



Witajcie wszyscy. Jesteście gotowi na zakończenie serialu? Dzisiaj w sieci zostały opublikowane kolejne odcinki trzeciego sezonu. Możecie je znaleźć o tutaj (od odcinka 11: Friends to the End):


Miesiąc temu dostaliśmy dziesięć nowych odcinków ukazujących wyprawę Lwiej Straży do Drzewa Życia. Teraz również opublikowano dziesięć odcinków, tym samym dając koniec całej serii Lwiej Straży. 

W piątek (tj. 6 września) zostanie opublikowany post dyskusyjny, w którym zachęcam do dzielenia się swoimi opiniami dotyczącymi ostatniego sezonu, jak i serialu jako całości. 

Pozdrawiam Was bardzo serdecznie i do napisania ;)

Nyota

2 komentarze:

  1. Hah, pierwsza :) Widziałam już wszystkie odcinki, obejrzałam je dzisiaj i powiem, bez spoilerów, że bardzo mi się podobało. Cieszę się teraz, że powstała Lwia Straż zamiast Króla Lwa 4, bo biorąc pod uwagę popularność serialu i komercyjne podejście, jest bardzo prawdopodobne, że teraz powstanie również bezpośrednia kontynuacja "Czasu Simby" :) I jest bardzo prawdopodobne, że pojawią się w nim wreszcie długo wyczekiwane lwiatka Kiary i Kovu, oraz, miejmy nadzieję, potomstwo Kiona. Przynajmniej mam taką nadzieję i liczę, że moje przypuszczenia się sprawdzą...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z komentarzem Magicalus :)
    Miałam okazję wczoraj obejrzeć finał i uważam, że był mega.

    OdpowiedzUsuń