czwartek, 11 września 2031

Post dyskusyjny - trzeci sezon Lwiej Straży

Zapraszam na mojego deviantarta :)
Pod tym postem zapraszam Was do dyskusji na temat zarówno trzeciego sezonu, jak i całego serialu. Co o nim sądzicie, jak Wam się podobał, czy zyskał, a może stracił na jakości przez te cztery lata emisji...

Zachęcam Was również do trochę smutniejszej dyskusji, a mianowicie - co dalej? Jak według Was wygląda przyszłość fandomu TLK i TLG, czy istnieje szansa na kolejne produkcje z tego uniwersum?

Pozdrawiamy i czekamy na komentarze :)

6 komentarzy:

  1. Moja wypowiedz nie będzie zbyt długa. Czy nie zgodzicie się ze mną, że 3 sezon zamyka świetnie historię? Wyjaśnia się (pod względem uniwersum) dlaczego nie było go w 2 części, oraz co nieco co będzie się działo dalej z Kiarą, Kovu, oraz Vitani. Ten sezon jest jak dla mnie bardzo ciekawy, mam ochotę powtórzyć odcinki, zwłaszcza gdy będą po polsku.
    Wątek Kiona z Rani był uroczy, chociaż dla fanki shipu KionxTiffu bolesny. Żałuję, że nie zajęli się lepiej wyglądem dorosłych sylwetek Kiona i Kiary. Dałabym temu sezonowi... cóż, może 6-7?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ja również uważam, że trzeci sezon ładnie domknął całą historię. Wprawdzie miło byłoby dostać czwarty sezon, który pokazuje nam życie Kiona przy Drzewie Życia, a także rządy Kiary i Kovu na Lwiej Ziemi, ale nie jest to koniecznością.

      I chyba trzeci sezon rzeczywiście był tym najlepszym, zarówno od strony fabularnej, jak i technicznej. Poprawiła się jakość tła - mowa o krajobrazach, roślinności itd. Wszystko wydawało się o wiele bardziej dopracowane, dopieszczone w każdym szczególe. Postaci wreszcie wyglądały poprawnie anatomicznie (może nie do końca, bo jednak jest to bajka), a w ich bohaterskie czyny można było uwierzyć, bo wreszcie dokonywały ich dorosłe/nastoletnie zwierzęta, a nie dzieciaki. Mimo wszystko, nie zgadzał się tu wygląd Kiona, który był wielkości Kiary, która w TLK 2 była młodą dorosłą, a w tym sezonie była... czymś pomiędzy? Nie wiem dlaczego twórcy nie rozwiązali tego poprawnie.

      Mogłabym jeszcze dużo o tym pisać, ale poczekam na innych ;)

      Ja shipowałam Kiona i Jasiri, ale muszę przyznać, Kion i Rani są razem uroczy. Z drugiej strony wygląd Rani wskazuje na to, że jest ona wciąż lwiątkiem (jest wielkości Kiona z pierwszego i drugiego sezonu), więc jest to troszeczkę dziwne, skoro Kion jest już tu nastolatkiem/młodym dorosłym (skoro jest wielkości Kiary, która na końcu TLK jest młodą dorosłą)...

      Usuń
  2. hello :)

    Teraz ja się wypowiem:

    Przyglądam się Kionowi i tak jakoś nie dostrzegam tego sławnego 5 palca u przednich łap (po za sytuacją z urwiskiem).

    Uniwersum KL: gdzie w czasie filmu są Tifu i Zuri?

    Załamałam się widokiem Kiary i Vitani. Kiara wygląda dość dziecinnie jak na swój wiek . Czy oni wzięli głowę małej Kiary i przykleili do ciała dorosłej lwicy? Vitani też wygląda dziwnie. Skoro mieli te postacie w KL 2 i wyglądały dobrze to nie mogli tego jakoś przenieść na serial? To chyba przez te proporcje tak oczy bolą. O dziwo Kovu wygląda spoko.

    Mam taką zagwozdkę:

    Skoro Vitani jako siostra Kovu jest liderem LS to czy Meto brat Nali (idąc tym tropem), też by był przywódcą LS? Szkoda, że go nie było w serialu. A załóżmy tak, że gdzieś tam sobie żyje, Nala jest królową i co? Meto ryczy i też dostaje Ryk Przodków i Znak na ramieniu? Czy to się tyczy tylko rodzeństwa na terenie LZ?

    Różnica wieku Kiary i Kiona zostawała już poruszona - przywódca LS wygląda dużo lepiej.

    w sezonie 1 i 2 jest niby dzieckiem (taki odpowiednik Simby i Kiary z początków filmów KL, dobrze to rozumiem?), a wielkością (gdy jest koło Pumby), to mi wygląda na nastolatka. Taki Simba z czasów dżungli. I dłuższa grzywka też by na to wskazywała.

    Więc żeby to się wszytko kleiło to Kion tą dłuższą grzywkę mógłby mieć prędzej, żeby w czasie 3 sezonu być bardziej dorosłym. I to by pokazało ile czasu spędził przy Drzewie Życia. Mija kilka miesięcy i widzimy dorosłego Kiona i np mija 1 odcinek i bam Zira atakuje LZ

    PIOSENKI. Przy piosenkach słychać, że jest Kion straszy, fajna była piosenka, która nawiązywała do Lamentu Kiona z 1 odcinka

    Rani.
    Więcej pytań niż odpowiedzi:
    tutaj też jest zaburzona wielkość rodzeństwa, gdy Rani powiedziała "młodszy bracie" to padałam młodszy a wygląda na starszego.

    Pytanie jak zginęli jej rodzice (chyba, że była wzmianka a ja to przegapiłam).
    W jaki sposób Rani została ranna w łapę?

    kim są rodzice tifu i zuri to się nie dowiemy.

    a teraz moja szalona teoria:

    Skoro królowa powiedziała, że Ryk powrócił do Drzewa Życia, czy to oznacza, że był tam Skaza? UWAGA TEORIA Skaza wraca po pewnym czasie do Drzewa Życia i wybiera swojego następcę KOVU (ewentualnie jedna z lwic zafascynowana Skazą przyłącza się do niego).

    JEDEN PROBLEM, który widzę Kovu nie ma ciemniejszych oznaczeń na plecach tak jak reszta lwów

    A tak przy okazji gdzie się podziały inne lwy ze stada Rani? No chyba, że bardzo małe stado było.

    CZEGO MI BRAKOWAŁO:

    walki Kovu - Kion,

    rozmowy w stylu:

    -Kovu wyglądasz jak Skaza. Masz znamię zła. To jesteś dobry czy zły? Pamiętasz jak kiedyś ci powiedziałem, że dopóki ja jestem przywódcą LS nie masz wstępu na LZ? Skąd masz znamię? Bo ja od z złego węża.
    - A wiesz Zira obwiniła mnie za śmierć Nuki i tak się zamachnęła łapą, że fandom Króla Lwa od lat się zastanawia jak to możliwe, pionowe znamię powstało od poziomego zamachnięcia.
    - czy to nie dziwne, że obaj mamy znamię na tym samym oku co Skaza?
    - rodzinna tradycja? (pomijając Mufasę i Simbę)
    - dobra szwagier idziemy na zebrę? Jestem głodny...

    Wiem poniosło mnie trochę ale tak mi to siedziało w głowie i musiałam to gdzieś napisać. Ogólnie LS bardzo pobudziła moją twórczość teorii.

    Teraz Wasza kolej piszcie co sądzicie o serialu. tyle było komentarzy pod postami z odcinkami.

    Chyba, że czekacie na polskie tłumaczenie na Disney Junior?

    Dajcie znać:)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ,,Młodszy a wygląda na starszego " Może Rani ma jakiś krótkowrost.

    OdpowiedzUsuń
  4. Brat Rani może być młodszy niewiele, a przy tym może być wyższy - w końcu lwy są większe niż lwice.
    Trzeci sezon był najlepszy! Tak się cieszyłam z każdego odcinka jak małe dziecko! 😂 I szkoda mi strasznie że to już koniec :( Z jednej strony chciałabym, żeby to się nigdy nie skończyło, ale z drugiej strony wiem, że co jest ciągnięte na siłę, nigdy nie kończy się dobrze.
    Chociaż wydaje mi się, że twórcy w końcu załapali ten klimat króla lwa(szczególnie cieszą mnie nawiązania, na przykład kiedy Rafiki uderza kijem Simbę, mówiąc o tym, że dobrze wrócić na Lwią Ziemię - oczywiste nawiązanie do pierwszej części filmu 💕) i może kolejny sezon, lub dwa, wyszłyby tak dobrze jak trzeci! Nie musieliby bawić się w lwiątka(tak, wszyscy chcemy to zobaczyć, ale czuję, że to nie wyszłoby dobrze), mogliby się skupić na przykład na przeszłości Rani :) Im więcej lwów tym lepiej 😂

    OdpowiedzUsuń