piątek, 9 października 2015

Aktualności ze świata Króla Lwa #6 - nowy zwiastun, plakat i zdjęcia z serialu "The Lion Guard"

Kion-in-The-Lion-Guard


Witajcie kochani! Dzisiaj mam dla was świetne wiadomości - pojawiły się zdjęcia z serialu "The Lion Guard", plakat oraz kolejny zwiastun filmu. Możecie go zobaczyć poniżej.


Transkrypt:
Rafiki: Nadszedł czas...

A więc znamy oficjalną datę premiery filmu - 22 listopada 2015 o godzinie 19:00 na Disney Channel (USA).

Na zamieszczonych poniżej zdjęciach widać nowy design Nali, Simby i Kiary oraz nieznanego nam dotychczas lwiątka. Jak myślicie, kim ono może być?

UPDATE: Jest to Tiifu, o której Maisha wspomniała tutaj - link.

Kion-and-Mufasa-in-The-Lion-Guard

Kion i duch Mufasy

Nala-and-Simba-in-The-Lion-Guard

(od lewej) Tiifu, Kiara, Nala, Simba i Rafiki

The-Lion-Guard-Characters

(od lewej) Beshte, Ono, Fuli, Bunga

Kion-Roars-in-The-Lion-Guard

Kion

UPTADE: Pojawił się plakat serialu!


Co o tym sądzicie? Piszcie w komentarzach i trzymajcie się :)

_____
Źródła: link link link

17 komentarzy:

  1. Jak dla mnie zdjęcia super ;) Przyznam, że ja nie mogę się doczkekać Lion Gurad'u! :D Ciągle sprawdzam kalendarz xD
    Pozdro,
    B.W.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cóż, nie wiem jak będzie wyglądać animacja, ale same zdjęcia wyglądają ładnie. Bardzo podobnie wyobrażałam sobie Kiarę (tylko że troszeczkę bardziej pomarańczową). Ciekawe jednak czemu Kiara jest młoda. Może to się będzie działo za czasów jej młodości?

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem czemu, ale pierwsze zdjęcie z Simbą i Nalą mi się nie podoba. Postacie są takie jakieś płaskie i ten Rafiki jest okropny -.- i Simba wygląda tak mniej majestatycznie. Bardzo natomiast podoba mi się Mufasa i Fuli.

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej podoba mi się obraz z Kionem i Mufasą. Simba i Rafiki wyglądają okropnie, ale to przecież serial a nie film. Kiara taka piękna, może w opowieści będzie lwiątek. W sumie zostało jeszcze nie wiele czasu. A w nowym zwiastunie podoba mi się jak Simba opowiadał... Kiarze(?) o królestwie. Kim jest to lwiątko? Może nie znane dziecko Simby i Nali, skoro trzyma się tak blisko, a może to Zuri? Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, to nie Zuri to Tiffu. Teraz zobaczyłam poprawkę. Ciekawe kim ona jest i kim jest tajemnicza Zuri :o

      Usuń
  5. Disney teraz robi właśnie takie "płaskie" postaci np. Jack i Piraci z Nibilandi też są jakieś dziwne.
    Nie wiem dlaczego teraz rysują w taki sposób, może to różnica wynika z tego że teraz to robią komputerowo , a nie ręcznie?

    Ja osobiście miałam 3 scenariusze kiedy dzieje się TLG:

    1. Akcja dzieje się dzień przed tym kiedy Kiara spotyka Kovu - i tu mi pasuje scena Kiara / Simba na Lwiej Skale gdzie Król opowiada o Królestwie oceniałam to 10% prawdopodobieństwa

    2. Akcja filmu / serialu dzieje się po pierwszym spotkaniu Kiary i Kovu - oceniałam to na 40% głównie dlatego, że jest mija wiele czasu. Bohaterów widzimy jako lwiątka i tu bach i już są "nastolatkami".

    3. Wariant akcja dzieje się tuż po tym gdy Simba Nala Kiara i Kovu są na Lwiej Skale. To oceniałam na 50%

    Ale gdy pojawiły się spekulacje, że nie będzie Kovu to 3 wariant mi odpadł, więc zostają nr 1 i 2

    Jeśli chodzi o zdjęcia Mufasa wygląda OK ale Simba i Nala? Co to ma być wyglądają okropnie tak jakby je dzieci narysowały gdzie ta duma, siła, powaga Simby? Nawet nie wiem jak to określić jak on wygląda. Jakby miała grypę :)

    Możliwe, że w serialu będzie trochę gorsza grafika, oby film trzymał poziom - przecież Disney powinien wiedzieć jak ma narysować Simbę i spółkę - niech grafika będzie dobra (głównie postaci), bo inaczej Disney zniszczy tak wspaniała sagę

    OdpowiedzUsuń
  6. A tak w ogóle czy ktoś poruszył kwestię wyglądu Kiona? Mam na myśli to że to jaśniejsze futerko które ma piersi ciągnie mu się od pyska do ogona, a nie tak jak u Simby (jak był mały czy jak u Kovu) to futerko było na pysku a potem była przerwa na gardle i dopiero na piersi się znowu zaczynało co o tym sądzicie? Wygląda jak lwiczka z głową lewka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już nie komentuję wyglądu Kiona, ma nieproporcjonalną budowę ciała (duża głowa, mały tułów), jest zbyt muskularny jak na lwiątko i do tego dochodzą jeszcze dziwnie pokolorowane łapy, czego chyba nie mogę znieść najbardziej.

      Usuń
  7. To rzeczywiście świetne wiadomości :D Zwiastun jest dobry, zwłaszcza to wschodzące słońce i Simba pokazujący Kiarze Lwią Ziemię - im więcej Króla Lwa w TLG, tym lepiej.
    Mufasa na screenie jest narysowany bardzo dobrze, i nareszcie skończyły się te wszelkie domysły o jego wskrzeszeniu XD Ciekawe, po co objawił się Kionowi.
    Kolejny screen... No cóż. Każdy widzi, jak to wyszło, ale ocenianie wyglądu postaci na podstawie jednego zrzutu jest zbyt pochopne. W samym Królu Lwie można znaleźć klatki, które wyglądają dziwnie, nie mówiąc już o minach Kiary i lewitujących postaciach z dwójki. Ale w całej animacji nawet tego się nie zauważa.
    Podoba mi się wygląd Kiary i Tiifu. Wiek przyszłej królowej mnie zadziwia, ale przynajmniej wiadomo, co się stało z Kovu - żyje sobie na Złej Ziemi, i tyle. Choć z drugiej strony... przecież wcześniej widzieliśmy w filmiku hieny na Złej Ziemi, a w czasie akcji drugiej części filmu ich w ogóle nie ma, bo na ich miejscu są Złoziemcy. Nadal jakoś to się nie składa.
    Tiifu wygląda na taką grzeczną lwiczkę, zresztą jej imię znaczy ,,posłuszny". Te jej oczy, futro... skojarzyło mi się trochę z Sarafiną, ale raczej nie ze względu na bliższe pokrewieństwo. Pewnie to koleżanka Kiary, albo Kiona.

    Jej, do premiery jeszcze tylko miesiąc i 10 dni, już nie mogę się doczekać :D Jeszcze sporo jest postaci, o których nic nie wiemy, w tym Zuri - w końcu nawet nie wiadomo, czy to w ogóle jest lwica, bo okładki książeczek się pozmieniały - i tam jej wizerunku nie ma. Oprócz jej tajemniczymi są jeszcze Twiga, Chungu, Cheezi, Mzingo, Mwaga...
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Te postacie wogule są mutantmi zero podopięstwa z starszych lat

    OdpowiedzUsuń
  9. Te postacie wogule są mutantmi zero podopięstwa z starszych lat

    OdpowiedzUsuń
  10. PO PIERWSZE:
    Mufasa jest chyba jedną z najładniej narysowanych postaci. Mogę nawet powiedzieć, że wygląda lepiej niż w jedynce, choć ma w sobie za mało szczegółów. Na kolejnym zdjęciu Simba i Nala są okropnie zrobieni, a linie ich pysków zaginające się w smutny (zdziwiony?) wyraz są brzydkie. Zastanawiające jest to, iż Kiarę przedstawili jako lwiątko. Czyżby była bliźniaczą siostrą Kiona, a tajemnicza lwiczka obok ich kolejną córką? W takim razie, okazać by się mogło, że cała druga część jest po prostu nie kanoniczna i nie ważna, co bardzo by mnie zawiodło ponieważ, była moją ulubioną. No cóż. Zwiastun interesujący, zwłaszcza, iż nie widać kim jest lwiątko siedzące obok Simby na czubku Lwiej Skały. Z początku myślałam, że jest to Kion jednak postać nie miała charakterystycznie zaczesanej grzywki, zapewne jest to Kiara.

    PO DRUGIE:
    Na YouTube'ie znalazłam pewien filmik. Jest bardzo ciekawy. Jak na nim widać, Rafiki w filmie nie jest taki tragiczny. Wygląd hien też nie. Sam klimat filmu jest całkiem ciekawy, jednak zdecydowanie mija się z poprzednimi częściami. Jest na nim również Timon i Pumba. Ciekawe jest to w jakim czasie dzieje się akcja. Być może Kion narodził się niebawem po spotkaniu Kiary i Kovu, a Zira wraz ze stadem opuściła Złą Ziemię (następnie zasiedliły się na niej hieny) i powróciła dopiero wtedy, gdy chciała wypełnić plan i dokonać zemsty. Na filmiku jest także to jakim zdolnością odpowiada każdy z Lwiej Gwardii. Czyli takie lwie wydanie My Little Pony. Zauważyłam też, że ponownie widzimy biegnące stado antylop (tym razem innych), ale teraz w kłopoty wpada Kiara. Pewnie uratuje ją nie kto inny jak nieustraszony Kion... Widzimy tak też głupkowatą hienę, czyżby potomek Edd'a?

    DAJĘ LINK DO WIDEO https://www.youtube.com/watch?v=neaVeNx584Y

    Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. https://m.youtube.com/watch?v=SfcFClCbGFc czego się doszukałam

    OdpowiedzUsuń
  12. Wybaczcie ale moim zdaniem "The Lion Guard" to jedna wielka... dupa. Simba Nala i Rafiki są okropnoe zrobieni, no ten Mufasa wygląda całkiem dobfze ale no kurde... Sądze ze TLG nadaje sie bardziej dla dzieci niz dla juz starszyvh fanow jak my.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie kumam zwiastuna :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Tak mi szkoda jak widzę Nalę, Simbę, Rafikiego i ciało Kiona. Sto razy wolałabym jakby byli wszyscy narysowani starą kreską. Tą z dwójki lub jedynki. Poza tym widziałam trailer, gdzie Kiara jakby przechwalała się Kionowi, że zostanie księżniczką. A przecież w Królu Lwie 2 mówiła że księżniczka to tylko jedna jej połowa, czyli że nie bardzo czuje się tą księżniczką. ( https://www.youtube.com/watch?v=KJ68xqfBc34 ) Kion jest ładny, gdy jest pokazana tylko jego głowa. Na wiki o Królu Lwie widziałam również zdjęcia Tiifu i Zuri(?) linki: Pierwszy: http://vignette2.wikia.nocookie.net/tlk/images/5/51/M%C5%82ode_lwica_TLG_-_Kiara%2C_Tiifu%2C_Zuri.png/revision/latest?cb=20151116155655&path-prefix=pl Drugi: http://vignette2.wikia.nocookie.net/tlk/images/d/d4/Kiara%2C_Tiifu%2C_Zuri.png/revision/latest?cb=20151116160023&path-prefix=pl
    Ta Tiifu przypomina trochę Aishę(pierwowzór Kiary). Przynajmniej mi.

    OdpowiedzUsuń
  15. Dla mnie spaprali wygląd Simby. Z dostojnego lwa stał się byle czym :(

    OdpowiedzUsuń