poniedziałek, 16 listopada 2015

Aktualności ze świata Króla Lwa #12 - klipy z Zuri, Tiifu, Kiarą, Mufasą i Nalą


Cześć! Dzisiaj masa nowych filmików, w tym klip z piosenką Zuka Zama oraz z Tiifu, Zuri i Kiarą :)

UPDATE: KLIP Z MUFASĄ I NALĄ

Przepraszam Was, ale dzisiaj niestety nie mam czasu na pisanie transkryptów. Mam nadzieję, że dacie sobie jakoś radę, a jeżeli nie, to do końca tygodnia powinnam je dodać.

W klipie poniżej, który po wielu próbach udało mi się ściągnąć, możecie usłyszeć piosenkę Zuka Zama, którą śpiewa Bunga. Pojawiają się w niej również Kion, Timon i Pumba oraz Kiara wraz z Zuri i Tiifu.


A tutaj możemy zobaczyć nawiązania do filmu Król Lew w nowym serialu.


W filmie poniżej możecie obejrzeć wywiad z Sarah Hyland, aktorką podkładającą głos pod Tiifu.


Tutaj kolejny zwiastun.


W tym filmiku możecie usłyszeć wypowiedzi twórców filmu/serialu.

LINK

A tutaj przepiękny klip z Mufasą i Kionem.



I jeszcze jeden klip, w którym nareszcie (!) słyszymy Nalę.


Jeszcze raz przepraszam Was za brak transkryptów oraz trochę chaotyczną notkę, ale mam niestety mało czasu na prowadzenie bloga.

Pozdrawiam, a już za pięć dni premiera filmu! Będę Was informować o tym, czy znalazłam jakiś stream, na którym będzie można obejrzeć The Lion Guard na żywo (a gdy pojawi się w internecie, to od razu go wstawię). W wakacje miałam jeszcze w planach zrobienie napisów do filmu, a później do serialu, ale niestety to nie wypali. Jednak gdy tylko takowe pojawią się w sieci, dam wam znać :)

7 komentarzy:

  1. Poniosło mnie z tym ostatnim komentarzem. Przepraszam. Zwiastun nawet ciekawy. Ale nie chyba już prawie wszyscy domyślamy się fabuły film... JEJ! Jeszcze tylko 5 dni. Tak, tylko... Nie mogę się doczekać polskiej wersji.

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobają mi się porównania do oryginalnego Króla Lwa. W końcu można było ujrzeć tą tajemniczą Zuri. Piosenka Bungi jest ciekawa, może go jednak polubię.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podobają mi się klipy. Cieszę się, że wreszcie zobaczyłam Zuri i Tiifu w akcji. Przyznam tylko, że dziwi mnie ich zdjęcie z Kiarą - lwiczki mają zdycydowanie za małe łapy moim zdaniem. Ale poza tym wyglądają super ;) Spostrzełam też, że np. duch Mufasy nie nazywa Kiona "Kion" tylko "Kajon". Ciekawa jestem, czy w polskiej wersji TLG też tak będzie.
    Pozdro

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Kajon" jest poprawną wymową, jako że "ki" wymawia się jako "kaj", np. kite (latawiec) wymawiasz jako "kajt". W polskim jestem prawie pewna, że odejdą od tego i będą wymawiać tak, jak byśmy wymawiali to w Polsce, czyli "kijon". Ale zobaczymy.

      Usuń
    2. Ach, już rozumiem. Nie wiedziałam. ;)

      Usuń
  4. http://tvline.com/2015/11/18/the-lion-guard-new-song-lion-king-sequel-preview-video/ Kion śpiewa piosenkę, krótki fragment

    Lionness Shadow zgadzam się z tobą, że wszystkie lwy i Timon (za duża głowa) są tacy nie proporcjonalni. Kion jest za duży (np. głowa), a Simba z Nalą są za mali, za niscy.

    Czytałam komentarze, że Kovu i reszta jest pół kanoniczna tak jak Kopa. CS był robiony w Australii i tak to wygląda jakby było to zrobione ot tak. Skoro teraz pojawiają się hieny, a w CS ich nie było więc teraz jest kontynuacja KL1 tylko tyle, że Kiara jest kanoniczna.

    ~` Marzycielka

    OdpowiedzUsuń
  5. Teraz tak myślę... Zira i jej stado oraz hieny mogły rywalizować o terytorium...

    OdpowiedzUsuń