czwartek, 19 listopada 2015

Aktualności ze świata Króla Lwa #13 - Kion śpiewa!


Cześć! W dzisiejszym poście mam dla Was dwa klipy, w tym filmik ze śpiewającym Kionem!

W tym klipie Kiara zostaje mistrzem bezczelności, widzimy rodzeństwo w akcji oraz Ziru i Tiifu, jak również Timon i Pumba po raz kolejny zostali tatusiami.


Transkrypt:
Bunga: Hej wszyscy, słuchajcie tego - Simba właśnie pozwolił Kionowi przejąć Lwią Straż!
Kiara: Lwią Straż? Czym jest Lwia Straż?
Kion: Tata właśnie mi o tym powiedział. Lwia Straż jest drużyną, która chroni Lwią Ziemię i broni Kręgu Życia. A ja jestem jej nowym przywódcą.
Bunga: Ja też będę w Lwiej Straży! To jest niewiarybungodne! 
Kiara: Ty i Bunga? Macie chronić Lwią Ziemię? Tata o tym wie?
Kion: Tata powiedział, abym zebrał najlepszych z Lwiej Ziemi.
Bunga: A ja jestem najlepszy, zapytaj się mnie!
Pumba: Jeżeli ktoś by mnie pytał, to to brzmi, jakby mogło być niebezpieczne.
Timon: Jest jeszcze gorzej, Pumba. To brzmi jak... praca.
Bunga: Tak, i to i to!
Timon: Praca!
Pumba: Jeju, Bunga, nie wiem...
Bunga: Wujku Pumba, wujku Timonie, proooszę!
Timon: Praca, niebezpieczeństwo? Nie ma mowy. Zapomniałeś o naszej bezproblemowej filozofii?* To znaczy, że już nie masz się martwić.
Bunga: Ja wiem, że to już nie jest Hakuna Matata, wujku Timonie, to jest... Zuka Zama!

*w oryginalnej piosence mamy "it's our problem-free philosophy!", co zostało przetłumaczone jako "naucz się tych dwóch radosnych słów!", nie do oddania w wypadku tego dialogu.



A tutaj fragment piosenki, którą śpiewa Kion.



Transkrypt:
Może moja wędrówka ma się daleko do końca
Potrzebują przywódcy, a jestem nim ja
Więc nadszedł czas, by zobaczyli wszyscy
Że jestem lwem, którym się narodziłem, by być
Nadszedł czas
Bym przejął dowództwo
Nadszedł czas
Na coś większego, niż podejrzewałem

Pozdrawiam!

8 komentarzy:

  1. Coś o muzyce: https://www.youtube.com/watch?v=ISf1MBADqZQ

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze to: https://www.youtube.com/watch?v=vyeH6Tjmi3E

      Usuń
  2. To nie wypali...A może jednak coś na poziomie im wyjdzie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O i takie pytanie kiedy post nie dotyczący TLG?Nie żeby coś ale tylko się pytam bo ostatnio ciągle The Lion Guard.Chodzi o posty w stylu Kto jest ojcem X?

      Usuń
    2. Ostatnio tylko The Lion Guard, ponieważ jest to również blog informacyjny, dlatego staram się tutaj zamieszczać wszystkie newsy związane z tym serialem/filmem. Niestety na razie po prostu nie mam czasu na tworzenie postów z analizami, ale pracuję nad notką "Kto jest ojcem Nali" i w grudniu powinna się ona ukazać.

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny post. Podoba mi się piosenka Kiona. Czekam niecierpliwie na film!

    OdpowiedzUsuń