piątek, 20 listopada 2015

Aktualności ze świata Króla Lwa #14 - fragmenty filmu


Przez te wszystkie klipy mam wrażenie, że widziałam już cały film. Poniżej możecie zobaczyć fragment rozmowy Simby z Kionem, nagrywanie piosenek oraz spot promocyjny z wypowiedziami twórców filmu.



Niestety dzisiaj znowu nie mam czasu na transkrypty, naprawdę Was przepraszam.

Za kulisami filmu.


Fragment filmu.


Wywiad z twórcami filmu na temat piosenek.


Christopher Willis: The Lion Guard jest kontynuacją historii Króla Lwa. Dzisiaj jesteśmy w Hollywood i nagrywamy ścieżkę dźwiękową do filmu The Lion Guard. 
To brzmi świetnie! Naprawdę bardzo dobrze.
The Lion Guard ma dużo dętej orkiestry w sobie, jest to bardzo heroiczna muzyka.
Beau Black: Wszystkie piosenki są takie "duże", ponieważ mamy ten ogromny świat zwierząt i natury.
Ford Riley: W ciągu dni wymyślamy piosenki i teksty do nich i muzykę. I przychodzi nam ona do głowy w najdziwniejszych momentach.
Kion: Dlaczego w ogóle powinieneś mi ufać?
Ford Riley: Pisząc "Lament Kiona" siedziałem w restauracji Barbecue i nagle ten cały tekst zalał mój umysł.
Kion: Nadszedł czas, bym objął dowództwo.
Ford Riley: Simba, Mufasa, Hakuna Matata, są to wszystko wyrazy ze swahili, więc wiedziałem, że tworząc The Lion Guard będziemy musieli wcielić w niego swahili.
Sarah Mirza: Swahili jest perfekcyjnym językiem do The Lion Guard, przecina etniczne i geograficzne granice.
...
WIĘCEJ WKRÓTCE.

__________________________________

Sami widzicie, że robię codziennie po notce, czasem nawet i po dwie. Niestety materiałów promocyjnych jest masa, a ja nie wyrabiam się z tym, plus jeszcze z transkryptami.

Dlatego poszukuję kolejnej osoby do pomocy! Tym razem warunkiem jest dobra znajomość angielskiego. Osoba ta pomagałaby mi w postach z newsami, a później w analizach odcinków. 

Jeżeli ktoś byłby zainteresowany, to proszę o poinformowanie mnie w komentarzu lub na mailu nyota71@gmail.com :)

Pozdrawiam!

6 komentarzy:

  1. Czyli mamy potwierdzenie, że Kovu i spółka są pół kanoniczni skoro jest to bezpośrednia kontynuacja Króla Lwa

    @Nyota prawie cały film. Jest jeszcze parę luk, ale z 80% to na pewno już znamy;)

    Na jednym z forów czytałam, że dzięki filmikowi Drzewo Genealogiczne mamy szansę poznać ojca Nali, że jeden z członków Lwiej Straży Skazy mógł być w związku z Sarafiną. Wg mnie łatwo można to obalić:
    1. Skaza miał moc Ryku przed pierwszym filmem
    2 Sarafina wydaje się być młodsza od Sarabi
    3 Nala i Simba są w podobnym wieku

    Ewentualnie, że te lwy były na terenach graniczących z Lwią Ziemią i tam założyły inne stado w którym była Sarafina? Tylko znowu pojawia się pytanie dlaczego odeszła z poprzedniego stada i poszła do Lwiej Skały? Może coś poszło nie tak i poszła po pomoc do przywódcy Lwiej Straży?

    Ciekawe czy będzie powiedziane co się stało z tymi lwami, chociaż wątpię. Twórcy ff będą mieć pole do popisu

    `~ Marzycielka

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie jesteś jedyna :) Rano też myślałam, że znam cały film i nic mnie nie zaskoczy. Dlaczego Disney Channel pozwala na publikację tylu spoilerów tuż przed premierą? Moim zdaniem to nieodpowiedzialne, ale cóż - oglądalność to ich sprawa.
    Mimo wszystko nadal pojawiają się rzeczy ciekawe, czyli nie wiemy wszystkiego.
    Dzisiaj bowiem, na dzień przed premierą, pojawiły się informacje o tym, czego wyczekuję najbardziej - sountracku: link. A dzięki nim dowiadujemy się o istnieniu jeszcze dwóch postaci o imionach Jasiri i Rairai! Nie wiadomo, kim są, ale po nazwach piosenek które śpiewają (Jasiri i Kion - ,,We're the Same", Rairai - ,,Jackal Style"), wnioskuję, że ten drugi to szakal, a Jasiri może być hieną na okładce ,,Unlikely Friends". Pewnie pojawią się dopiero w serialu, ale kto to wie.
    Ach, no i ten wąż, co się pojawił w ,,A Beatiful Day" ma na imię Ushari (,,prowokacja").
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maisho byłabym ogromnie wdzięczna, gdybyś napisała o tym wszystkim notkę. Ja niestety mam ten tydzień i weekend zawalony, więc po prostu nie jestem w stanie tego zrobić, a planuję opracować również napisy do filmu The Lion Guard. Bardzo dziękuję :)

      Usuń
  3. Dlaczego ten film (w moich oczach) po prostu zepsuje klasykę o Król Lew.Ok może się mylę ale TLG jak dla mnie na 90% będzie gniotem...

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie nie nie! TLG tylko niszczy calego TLK ! A zwlszcza rzuca biedna druga czesc do smieci!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą całkowicie. Z pięknej kiedyś animacji zrobili kiepską komedię.

      Usuń