poniedziałek, 23 listopada 2015

Oglądaj online The Lion Guard!

Cześć! Znalazłam stream online, na którym będziecie mogli oglądać film The Lion Guard na żywo!


Film zaczyna się o 1 w nocy, 23 listopada. Proponuję ściągnąć wtyczkę AdBlock, która zablokuje Wam niechciane reklamy.

Później wystarczy tylko wcisnąć "stream 1" i gotowe! Strona nie wymaga rejestracji.

PS W tym tygodniu powinnam również wstawić recenzję filmu.

UPDATE!

Film pojawił się online, są wraz z nim angielskie napisy. Dziękuję Anonimowemu za link :)

http://www.movie25.sr/watch-the-lion-guard-return-of-the-roar-online-free/

Musicie kliknąć w zakładkę "Putlocker", a następnie play.

Pozdrawiam i życzę miłego oglądania <3

PS Odnośnie polskiego dubbingu, dostałam tylko taką odpowiedź:


23 komentarze:

  1. Łiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!

    OdpowiedzUsuń
  2. Obejrzałam i... mam mieszane uczucia. Ale i tak cieszę się jak dziecko. xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja ocena - 5/10, dla młodszych fanów z pewnością super, ale dla starszych... cóż, czy dobrym określeniem jest sformułowanie, że "czuję się oszukana"? Bo tak się po prostu czuję :(

      Usuń
  3. Łeeeeeeeeeeeeeee! Przegapiłam! :( Ale nie ma co żałować, rodzice i tak by mi nie pozwolili ogladać filmu o 1 w nocy.

    OdpowiedzUsuń
  4. szkoda że dopiero teraz zobaczyłam ten post :( , będę musiała poszukać czy gdzieś można to oglądnąć

    OdpowiedzUsuń
  5. Znalazł ktoś ten film online?
    Byłabym wdzięczna za informację :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Tu można obejrzeć:
    http://putlocker.is/watch-the-lion-guard-return-of-the-roar-online-free-putlocker.html
    http://www.movie25.sr/watch-the-lion-guard-return-of-the-roar-online-free/
    Lub ściągnąć przez torrent:
    http://1337x.to/search/lion+guard+return+of+the+roar/1/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie jest takie przerażające jak mi się wydawało.Czy ktoś wie kiedy będzie polski dubbing?

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurde, przegapiłam premierę filmu, na który czekałam ponad rok :P Bardzo, bardzo dziękuję Anonimowemu, dzięki któremu mogłam to obejrzeć :D
    A ja nie czuję się zawiedziona ani oszukana. Film (a raczej odcinek wprowadzający) jest prosty i skierowany głównie do dzieci, ale nie głupawy. Oprócz paru momentów (gazy postaci) oglądało mi się to z przyjemnością. Tylko, że to miał być godzinny film, a okazało się że ma 45 minut - to zdecydowanie za mało! Wszystko było bardzo, bardzo streszczone, żeby jeszcze zmieścić w tym czasie 4 (dobre) piosenki.
    Moja ocena to 7,5/10 - mam nadzieję, że w serialu wszystkie wątki zostaną rozwinięte i że twórcy nie obniżą poziomu.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Co do filmu to czuję lekki nie dosyt, zpodziewałam się czegoś więcej. Mam wrażenie jakby film był urwany w połowie. Jak dla mnie za krótko, pozatym prawie wszystko pojawiło się przed premierą w internecie, tak więc uważam że... Uważam? Tak naprawdę to nie jestem wstanie stwierdzić: faine cz też nie ? A jeśli już bym miała oczeniać dała bym 2/10 dlatego iż po pierwsze koñczy się tak jakby w połowie po drugie nie jest idealne detalicznie po trzecie psóje to KL (pierwotną wersje) po czwarte spodziewałam się więcej.

    OdpowiedzUsuń
  10. Też czuję niedosyt:
    1. Brakuje mi ceremonii Kiona i jakieś fajnej początkowej piosenki (a tu bach ni z gruszki ni z pietruszki lekcja Kiary).
    2. Jest parę błędów raz Kion ma żółte oczy, a raz białe.
    3. Tylna łapa raz są 3 a raz 4 palce najlepiej to widać w scenie rozmowy z Mufasą.
    4. Proporcje - Pumba i Tinom są jacyś za mali.
    5. Z tego co pamiętam to miał to być FILM (pełnometrażowy). Takie filmy trawią przeważnie godzinę (chociaż są też dłuższe 70 - 90 minut), która składa się z 60 MINUT, a nie z 44 minut. Jakby od początku to nazwali odcinkiem specjalnym / pilotażowym to byłoby jasne czego mamy się spodziewać, a tu brakuje 20 minut.
    6. Tak jak już było pisane, też mi się nie podoba charakter Kiary - jasne rodzeństwo się kłuci, ale widać, że miała satysfakcję, że "doniosła" na brata. Chyba, że w czasie serialu się zmieni.
    7. Jeśli idzie o zwierzęta to wyglądają w miarę OK (z wyjątkiem geparda, który geparda nie przypomina i czapli, jakoś to najbardziej razi). A tak w którymś filmiku się pani z ZOO zarzekała, że dbają o realistyczny wygląd zwierząt.
    8. Tak więc moje wewnętrze dziecko (wielki fan KL) czuje nie dosyt i jest trochę zawiedzione, ale nie przekreślam całości (film + serial). Ostateczną ocenę wydam po obejrzeniu serialu.
    9. Grafikę też da się przeżyć (będzie gorzej gdy się obejrzy KL i KL2 (gdy Simba bardziej wyglądał jak Simba i miał lepsze proporcje) a potem TLG).

    Zauważyłam, że nie ma co pisać do Disney'a bo tylko tak umieją odpisać "na razie nic nie wiemy, damy ci znać, śledź nasz profil". Wniosek mało co wiedzą.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Ktoś da linka na inne strony niż anonim bo chcę obejrzeć bo stetam był za płóźno

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O ile się nie mylę, to link działa i można obejrzeć na tej stronie film :) Dla ułatwienia, możesz sobie tam również włączyć angielskie napisy. Niestety na tę chwilę nie pojawiła się jeszcze wersja z polskimi napisami, nie mówiąc już o dubbingu, dlatego to jest aktualnie jedyne znane mi źródło filmu. Gdy tylko pojawi się "The Lion Guard" z napisami, od razu go wstawię.
      Pozdrawiam!

      Usuń
    2. Tu na pewno działa: http://kisscartoon.me/Cartoon/The-Lion-Guard-Return-of-the-Roar/Movie?id=66780

      Usuń
  12. Nyota , niestety nie wszyskim działa ;)
    Ale tu jest ok :)
    http://www.dailymotion.com/video/x3f4r85_the-lion-guard-return-of-the-roar-2015_tv

    OdpowiedzUsuń
  13. Zwiastun serialu.
    https://www.youtube.com/watch?v=7G7Te9ClSrw

    OdpowiedzUsuń
  14. A tutaj mamy oficjalny teledysk ,,Here Comes The Lion Guard": https://youtu.be/EQt9M4E4nXA
    Cieszę się, że Disney myśli nie tylko o tych najmłodszych widzach :D

    OdpowiedzUsuń
  15. ja też czekam na wersje pl albo hociasz zeby były napisy po polsku

    OdpowiedzUsuń
  16. Hey :)
    Film jest już z napisami pl

    link : http://zalukaj.tv/zalukaj-film/23363/the_lion_guard_return_of_the_roar_2015_.html

    ~` Marzycielka

    OdpowiedzUsuń
  17. Jednak nie działa (o dziwo w sobotę można było oglądać)
    tu działa:
    http://cale-filmy-online.pl/film-bez-limitu-the-lion-guard-return-of-the-roar-2015-napisy-online-za-darmo,15670.html

    A tak przy okazji jeszcze nikt nie poruszył takie kwestii: jak Kion miał stworzyć LG gdy na LZ są pokazane tylko 2 dorosłe lwy? Miał ich szukać na ziemiach graniczących z LZ? A skąd Skaza wziął te lwy do swojej LG?

    No i nie znamy też matki / matek, ojca / ojców koleżanek Kiary, nie wiemy czy są siostrami / kuzynkami.

    Odcinek wprowadzający obejrzany, a pytania i wątpliwości nadal dużo. gdzie są pozostałe lwice? Stado Simby nie było zbyt duże w KLCS, no ale było kilka lwic, jak na razie jest tylko Nala.

    ~` Marzycielka

    OdpowiedzUsuń