piątek, 15 stycznia 2016

Aktualności ze świata Króla Lwa #19 - Nowy odcinek NEVER JUDGE A HYENA BY ITS SPOTS :)


Dzisiaj była premiera najnowszego epizodu serialu The Lion Guard! Nazywa się on "Never Judge a Hyena by its Spots", co oznacza "Nigdy nie osądzaj hieny po jej plamkach". Możecie go obejrzeć poniżej. Serdecznie zapraszam!

Link do odcinka (dziękuję, Shez!): http://www.toonova.com/the-lion-guard-episode-2-never-judge-a-hyena-by-its-spots

Poniżej zamieszczam naprawdę świetną piosenkę z tego odcinka, w której występują hiena Jasiri i Kion, a moja opinia pojawi się za chwilkę, gdy tylko obejrzę odcinek :)


Moja opinia (bez spoilerów): Odcinek był zabawny, uroczy i bardzo przyjemny. Przyjaźń Jasiri z Kionem skojarzyła mi się trochę z przyjaźnią hieny Asante z Kopą. Może twórcy czerpali inspirację z książeczek TLK6NA? 
Bardzo się cieszę, że taki odcinek powstał. Piosenka również mnie nie zawiodła, a Jasiri bardzo mi się spodobała.
Moja ocena: 8/10
Pozdrawiam!

6 komentarzy:

  1. Łapcie:

    http://www.toonova.com/the-lion-guard-episode-2-never-judge-a-hyena-by-its-spots

    Któryś z odtwarzaczy na pewno działa. Tylko nie przewijajcie, bo odcinek może się zaciąć bądź zacznie się od nowa. Zapraszam do oglądania, enjoy! :) ~ Shez

    OdpowiedzUsuń
  2. Obejrzane!Mam nadziejś że Jasiri będzie pojawiać się często,wciąż czekam na Kovu i resztę ekipy.A tak wogóle wiadomo coś już na temat polskiej premiery?

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie że dodajesz informacje o TLG :) mnie osobiście coraz bardziej się ten serial podoba , a piosenka Jasiri i Kiona jest genialna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wpadłam na taki pomysł: skoro Kiara jest zakochana w Kovu to może Vitani zakocha się w Konie? Niby takie nawiązanie do "romansu" Vitani z Kopą?

    Co o tym sądzicie?

    Pozdrawiam
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To by było ciekawe...
      A kto to wie co twórcy wymyślą...

      Usuń
  5. http://www.dailymotion.com/video/x3nvate_the-lion-guard-season-1-episode-3-s01e03-bunga-the-wise_tv Nowy odcinek =)

    OdpowiedzUsuń