niedziela, 10 stycznia 2016

Aktualności ze świata Króla Lwa #18 - soundtrack z ,,The Lion Guard"

Cześć! Przedwczoraj został wydany soundtrack The Lion Guard - piosenek będziecie mogli posłuchać poniżej. Oprócz tego mam dla was listę odcinków TLG i parę innych drobnostek. 
UPDATE: Dwa klipy z hieną Jasiri i Kionem!
Płytę ze ścieżką dźwiękową TLG można kupić płytę na amazon.com lub pobrać na iTunes. 
Na szczęście pewna osoba udostępniła go za darmo:
-http://1drv.ms/1ZQXrOE - tu można pobrać wszystkie 15 piosenek. Pierwsze sześć już dobrze znamy, reszta jest nowością, listę wszystkich utworów podaję poniżej.

1. Call of the Guard - opening serialu

2. A Beautiful Day (rozszerzona wersja)

3. Zuka Zama 
4. Tonight We Strike
5. Kion's Lament 
6. Here comes The Lion Guard

7. We're the Same (Sisi Ni Sawa)
Transkrypt:
Kion: Myślisz, że życie to jedna wielka gra
Żartujesz, śmiejesz się, nie bierzesz na siebie winy
Mówię ci, to niemożliwe , że jesteśmy tacy sami
Jasiri: Musisz spojrzeć w przeszłość na to, co widzisz
Staraj się nie oceniać tak pochopnie
Wierz czy nie, jesteś do mnie bardzo podobny
Mówię, wierz czy nie, jesteś do mnie bardzo podobny!
Sisi ni sawa znaczy jesteśmy tacy sami
Kion: Słyszę, co mówisz, ale potrzebuję wyjaśnienia!
Jasiri: Pod koniec dnia, to jest jak woda i deszcz
Sisi ni sawa, jesteśmy tacy sami!
Może się ja śmieję, może ty mruczysz
Ale spójrz pod futro
Głęboko w naszych sercach jest to, co liczy się na pewno
Bo oboje znamy wyższe wezwanie
Jak każde zwierzę, duże i małe
Krąg Życia powinien nami kierować
Krąg Życia poprowadzi nas wszystkich!
Sisi ni sawa znaczy jesteśmy tacy sami!
Kion: Chociaż ty masz cętki, a ja grzywę!
Jasiri: Pod koniec dnia, to jest jak woda i deszcz
Sisi ni sawa, jesteśmy tacy sami!
Razem: Sisi ni sawa, jesteśmy tacy sami!
Kion: Nigdy nie myślałem, że zobaczymy się oko w oko
Jasiri: Nie mogę sobie wyobrazić, dlaczego
To bardzo proste, jeśli spróbujesz!
Kion: Mimo to, dla mnie to zupełnie nowy pomysł
Nie osądzać hieny po jej cętkach
Jasiri: Sisi ni sawa
Sisi ni sawa znaczy jesteśmy tacy sami!
Kion: Zapomnij o przeszłości
Gdy nie ma nic do uzyskania
Razem: Pod koniec dnia, to jest jak woda i deszcz
Sisi ni sawa, jesteśmy tacy sami!
Sisi ni sawa znaczy jesteśmy tacy sami!
Zapomnij o przeszłości
Gdy nie ma nic do uzyskania
Pod koniec dnia, to jest jak woda i deszcz
Sisi ni sawa, jesteśmy tacy sami!
Sisi ni sawa, jesteśmy tacy sami!

8. Outta the Way
Cheezi: Więc co to za pomysl, Janja?
Chungu: Powiedz nam plan, powiedz nam plan!
Janja: Łatwy, chłopaki! Łatwy!
Dajcie mi chwilkę na zastanowienie
Potrzebujemy planu na coś nowego
Myślę, że po prostu wiem, co robić
Tak, że Gwardia nie będzie miała o tym pojęcia
Bez ich oczu w niebie
Oszukamy ich 
Zrobimy nasz ruch, będziemy więc chytrzy
A wtedy będziemy mogli pożegnać się z e Strażą
Cheezi i Chungu: Ha, ha!
O, tak!
Janja: Kiedy Lwia Straż zejdzie nam z drogi
Lwia Ziemia będzie naszym bufetem
Będziemy jeść w nocy, będziemy jeść w dzień
Gdy Straż zejdzie nam z drogi
Chór: Zejdzie z drogi
Zejdzie z drogi
Wtedy będziemy ucztować ptakami i zwierzętami
Gdy oni zejdą nam z drogi!
Janja: Zrobimy pułapkę, tak że nie zauważą
Nie uciekną z niej tak łatwo
Lawina lub dwie w wąskim wąwozie
Może być to tylko podstęp, jeśli wiecie, co mam na myśli
Och, futrzane móżdzki!
Kiedy Lwia Straż zejdzie nam z drogi
Lwia Ziemia będzie naszym bufetem
Będziemy jeść w nocy, będziemy jeść w dzień
Gdy Straż zejdzie nam z drogi
Jeszcze raz!
Gdy oni zejdą nam z drogi!
Gdy oni zejdą nam z drogi!
Rozumiecie teraz?

9. Duties of the King

10. Bunga the Wise

11. My Own Way

12. Jackal Style

13. Panic and Run
14. It is Time
Życie
Życie jest kręgiem, jak mi mówiono
I jak rozwijająca się opowieść
Czuje się silniejszy z każdym dniem
Więc dokładnie tu, tutaj gdzie stoję
I teraz wiem, kim jestem
Nie mam dłużej uczucia, że wszystko stanęło na głowie
W głębi duszy może wiedziałem
Że moje marzenia kiedyś się spełnią
I wszyscy, którzy spoglądają na mnie
Zobaczą, do czego zostałem stworzony
Nadszedł czas
By stawić czoło światu
Nadszedł czas
Na coś większego, niż mogłem się spodziewać
Nie ma powodu do obaw, wybór dokonany
Teraz wierzę, że to naprawdę ja
Teraz
Teraz nadszedł moment, by zabłysnąć
Zostaw wszystkie zmartwienia za sobą
I udowodnij krytykantom, że się mylą

15. Call of the Guard (Full Version)

Najbardziej z wszystkich utworów spodobała mi się pelna wersja Call of the Guard, chociaż ,,We're the Same" oraz ,,Jackal Style" też mnie pozytywnie zaskoczyły :)

2. A już w piątek premiera telewizyjna serialu The Lion Guard! Obecna lista odcinków wygląda tak:
,,Never Judge a Hyena by its Spots" - 15 stycznia
 ,,The Rise of Makuu" - 15 stycznia
,,Bunga the Wise" - 22 stycznia
,,Can't Wait to be Queen" - 29 stycznia
,,Eye of the Beholder" - 5 lutego
The Kupatana Celebration - 12 lutego
Fuli's New Family - 19 lutego
Fuli Speeds Ahead - 26 lutego

3. Razem z serialem The Lion Guard pojawi się także ,,It's Unbungalievable!" (To nieprawdobungopodobne!). To seria krótkich, kilkuminutowych filmików, które będą puszczane zaraz po odcinkach serialu. Wystąpią w nich Bunga i Ono, a każdy odcinek tego dodatku będzie kształcił młodych widzów na temat różnych gatunków zwierząt.

UPDATE: Klip z odcinka ,,Never Judge a Hyena by its Spots".

Klip z fragmentem piosenki Sisi Ni Sawa.

Za kulisami serialu - rozmowa z Maią Mitchell, aktorką podkładającą głos Jasiri.

Ciekawostka: Na disneystore.com (obok badziewnych kubeczków, talerzyków i widelców z pyskiem Kiona) pojawiły się pluszaki i figurki The Lion Guard!
Ono i Timon - 9,95$
Bunga - 14,95$
Cała reszta - 19,95$
Ja kupować ich nie zamierzam, choć muszę przyznać, że Janja i Pumba są super :D Ale te ceny... No cóż. Jak na Disney Store to nawet niskie.
14,95$

Pozdrawiam!
Przypisy:

6 komentarzy:

  1. Wspaniałe piosenki, moim zdaniem :) Bardzo mi się podobają, wszystkie! A pluszaki i figurki też super. Chyba poproszę Sw. Mikołaja o jakąś ;)
    Pozdro

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, piosenki są naprawdę niezłe! Na razie przesłuchałam tylko dwie, ale za chwilę ściągnę wszystkie i będę je przesłuchiwać na telefonie :)
    Do odcinka pozostały już tylko trzy dni - wprost nie mogę się doczekać!
    Pozdrawiam i dzięki za tę notkę <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Piosenki są fajne wpadają w ucho

    fragment nowego odcinka Kion spotyka Jasiri http://www.tvinsider.com/article/64821/the-fosters-maia-mitchell-joins-the-lion-guard-as-a-helpful-hyena-video/?utm_source=twitter

    Mam pytanie czy do czasu polskiej premiery będą tu umieszczane odcinki z napisami? Wiem, że taką akcję prowadzi forum związane z KL umieścili już pierwszy odcinek na dailymotion.com, ale jest zabezpieczone hasłem, chyba, że ktoś ma tam konto (na forum), lub umie je znaleźć?
    `~ Marzycielka

    OdpowiedzUsuń
  4. Fragment odcinka z piosenką https://www.youtube.com/watch?v=amhhzjbQRMk Sisi Ni Sawa

    `~ Marzycielka

    OdpowiedzUsuń
  5. Sisi ni Sawa - kion
    My i oni to jedno - Kiara

    Pozazdrościć Simba dzieci bardzo mądre.

    Ja myślę że Klan Janjy uznaje Klan Jasiri za zdrajców hienowego gatunku. Dlaczego ? Niedoedukowane lwy myślą że hieny są komensalistami . Ale to nie prawda one umieją polować. No może orucz Shenzy Eda i Bazai . Chociaź oni chyba bali się Mufasy wie czekali aż rzarcie samo przyjdzie. A Jasiri i jej klan przyjmują pomoc od lwiej straży. Jak dla mnie to był dobry plan by iść tylko z Kionem do Ziry. Gdyby poszli wszyscy wrazie czego kto wezwal by pomoc? Bunga? Pod warunkiem że po drodzie nie zapomiał o swoim zadaniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alba nie został czyimś zadaniem i co nazwali te lwice ziry o które się kłócicie. Co do Vitani sprawa chyba jasna. jako Shetani była zareczona z Kovu .
      Potem zrezygnowali z tego pomysłu ale nie zmienili jej wygłądu. Ale innię tak.

      Ps. Szkoda że zrezygnowali z wątku zaręczyn Kovu i Vitani bo wtedy historia była by wbigacona o wiecej wątków. Noi by mieli gotowy plan na kontynuacje . Król lew 4. Powród wściekłej nazyczonej. Ale na razie niema ani 4 ani 3. Ta król lew 3 Hakuma Matata. Ma trójkę w polskiej wersji bo tłumacze wiedzieli że fani chcą zobaczyć dalsze losy Kiary i Kovu. Zrobili TAKI BLĄD DLA ZYSKU.

      Usuń