wtorek, 15 grudnia 2015

Aktualności ze świata Króla Lwa #17 - Nowy odcinek THE RISE OF MAKUU do obejrzenia :)


Witajcie! Dzisiaj przychodzę z fantastyczną informacją - otóż w sieci ukazał się właśnie nowy odcinek serialu The Lion Guard! Nazywa się on "The Rise of Makuu", a będziecie mogli obejrzeć go poniżej. Serdecznie zapraszam!
Jeżeli chcecie obejrzeć odcinek online (na przyszłość może się przydać):


2. Prawdopodobnie film nie będzie Wam działać, dlatego musicie wejść na stronę https://hola.org/ i ściągnąć wtyczkę - wiem, że działa na przeglądarce Chrome oraz Firefox, nie wiem, co z innymi. Wtyczka bardzo się przydaje, ponieważ dzięki niej będziecie mieć nieograniczony dostęp do treści, które są zablokowane w naszym kraju - wystarczy wejść na stronę/film/cokolwiek, nacisnąć ikonkę "hola", wybrać kraj, z którego chcemy przeglądać (najczęściej jest to USA) i gotowe! :) <--- niżej w komentarzach wytłumaczyłam to dokładniej.

3. Później odświeżamy stronę z odcinkiem, wybieramy ikonkę Stanów Zjednoczonych i cieszymy się The Lion Guard :)

Właśnie Maisha przysłała mi odcinek online. Z jednej strony ogromnie się cieszę, ale z drugiej SPECJALNIE NAGRYWAŁAM ODCINEK CHYBA ZE TRZY RAZY, WSTAWIAŁAM NAPISY, POPRAWIAŁAM W EDYTORACH FILMOWYCH, ŻEBY SPECJALNIE GO DLA WAS WSTAWIĆ, JEST DRUGA W NOCY, BO TYLE NAD TYM SIEDZIAŁAM, a byłam po prostu głupia, ponieważ nie weszłam na bloggera o 10, kiedy Maisha napisała tę wiadomość xD 

Oczywiście bardzo się cieszę i już go wstawiam, ogromnie mi pomogłaś. Jestem wkurzona na swoją głupotę :D

A tutaj parę linków z filmem i odcinkiem:

http://www.dailymotion.com/embed/video/x3i3y1s <--- link do odcinka The Rise of Makuu, niestety bez napisów.

http://www.cda.pl/video/525706d5?wersja=720p  <--- link do filmu The Lion Guard: Return of the Roar z polskimi napisami. Notabene bardzo spodobało mi się prześmiewcze dodanie marvelowskiego intra; nawiązanie do słów twórców, że The Lion Guard będzie połączeniem Króla Lwa i Avengers :D


Pozdrawiam i życzę przyjemnego oglądania!

17 komentarzy:

  1. Jej! Ale się cieszę! Lecę obejrzeć! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wie ktoś może, gdzie można ściągnąć za darmo ten odcinek? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie pobrałam tą wtyczkę na Operę. Działa świetnie, a instalacja była bardzo prosta :D Bardzo dziękuję Ci za tą instrukcję i w ogóle za znalezienie rozwiązania problemu z zablokowanymi filmami. Teraz nie będę musiała czekać godzinami, aż ktoś wstawi klip dostępny w naszym kraju. No i od razu zajrzałam oficjalną stronę TLG na disney.com (kto chce maskę Kiona? XD). Naprawdę wielkie dzięki :D

    Pierwszą rzeczą, którą od razu muszę skrytykować w tym odcinku, jest głos Mufasy. Czuję się zawiedziona, w filmie dali oryginalny dubbing na zachętę, a teraz zmieniają na byle jaki zamiennik. W ogóle, czy teraz ma być tak, że Kion będzie co odcinek widywał ducha dziadka prawiącego mu mądrości? Co to ma w ogóle być?!
    Strasznie wkurza mnie to bekanie, śmierdzenie i pierdzenie Bungi - wiem, że jest teraz taki ,,trend" w bajkach, ale chyba nawet dzieciom tego typu żarty kiedyś muszą się znudzić. Oby jak najszybciej.
    W odcinku były trzy fragmenty, które mi się spodobały. Pierwszym był opening (XD), drugim moment, gdy Nala przypomina Kionowi, że Simba rzucił wyzwanie Skazie (ogółem para królewska w tym odcinku na plus), a trzecim Mashindano - cieszę się, że z tego serialu można się czegoś dowiedzieć o kulturze mieszkańców Lwiej Ziemi. Co prawda irytowały mnie komentarze lwiej publiczności podczas walki, jaka ona jest ,,brutalna", ale ogólnie nie wyszło źle.
    Wnętrze jaskini Lwiej Gwardii jest takie piękne *_* Tła w serialu są naprawdę porządne, gdyby jeszcze animacja była lepsza... Przynajmniej w tym względzie nie jest gorzej niż w filmie.
    Piosenka mi się nie spodobała. Zresztą nawet jej nie ma na płycie, tam liczę na lepszej jakości utwory.
    Zachowanie Kiary nadal jest denerwujące. Mogłaby robić coś więcej, niż tylko informować Kiona o kłopotach i czekać na ratunek. Rozumiem, Kion jest silniejszy, ma Lwią Gwardię itp. ale księżniczka też czasami powinna wziąć sprawy we własne łapy!
    Ten odcinek otrzymałby ode mnie ocenę 4/10. Są jakieś wartości edukacyjne, jest ciekawe Mashindano... ale niestety, uświadomiłam sobie teraz wyraźnie, że to serial dla przedszkolaków i co to będzie oznaczać dla fanów :/
    Pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Maishą - głos Mufasy i śmierdzenie(itp) Bungi jest moim zdaniem okropne. To zachowanie Bungi jest poprostu nieapetyczne. Rozumiem jeszcze, że Pumba może czasem puścić bąka, ale bez przesady! Mam nadzieję, że w następnych odcinkach będzie lepiej. Mnie również podoba się początek odcinka i kilka innych scen, ale w sumie, nadal uważam "Retrum of the roar" za najlepszy film ;)

      Usuń
  4. Co do zachowania Bungi muszę zgodzić się z powyższymi opiniami. Już nawet u Timona i Pumby to bywało irytujące. Co do grafiki to nie jest najgorsza. Nie wiem czemu polubiłam Fuli :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę na ciebie trochę ponarzekać bo powiedziałas ze to takie łatwe wystarczy klik, klik i klik i wtyczka sciągnięta tę głupią wtyczkę sciągneła ale ona ni nie daje i wogule nie umiem ustawic kraju o ile się da, liczę że jasniej wytłumaczysz jak to zrobić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niby takie proste super pięknie a tylko czas i nerwy tracę

      Usuń
    2. To obejrz odcinek w linku podanym na końcu posta i się nie denerwuj ;) Chyba, że przydałoby ci się to do innych celów. Mi wtyczka po ściągnięciu pojawiła się w prawym górnym rogu, jako taki ,,płomyczek". Gdy na niego kliknę przez chwilę jest ładowanie, a potem mogę wybrać kraj klikając odpowiednią flagę z trzech propozycji. Tak jest na Operze.

      Usuń
    3. Tak jak powiedziała Maisha, wejdź w link podany na samym końcu posta, tam będziesz mogła obejrzeć odcinek. Niestety nie mam wpływu na to, że tracisz czas czy nerwy, uważam, że wytłumaczyłam wszystko zwięźle i zrozumiale. Ale w porządku, mogę jeszcze raz to zrobić.

      1. Wchodzisz na stronę https://hola.org/ i klikasz "get hola, it's free".
      2. Wybierasz opcję "free".
      3. Wyskakuje okienko pobierania, klikasz "ok".
      4. Następnie klikasz "dalej", a później "zezwól" (w firefoxie, nie pamiętam, jak jest w innych).
      5. Klikasz "zainstaluj".
      6. Wtyczka powinna pojawić się Tobie w prawym górnym rogu przeglądarki pod postacią małego płomyczka.
      7. Wchodzisz np. tutaj: https://www.youtube.com/user/disneychannel
      8. Widzisz, że kanał jest zablokowany i nie masz do niego dostępu.
      9. Klikasz w ikonkę Holi, wyświetlają się Tobie różne flagi, więc wybierasz "United States".
      10. Ponownie wchodzisz w kanał i widzisz, że jest on dostępny.
      11. Gdy chcesz wrócić do normalnych ustawień, klikasz w ikonkę, następnie we flagę i wybierasz "back to Poland"
      Wtyczka nie zawsze działa, ale mogę potwierdzić, że w 90% się sprawdza. Lepiej tego nie potrafię wyjaśnić.
      Pozdrawiam.

      Usuń
    4. Dziękuję za wyjaśnienie :-)

      Usuń
  6. Dziwna sprawa... Disney Channel Polska nic nie wie o premierze The Lion Guard: Return of the Roar (pytałam się we wtorek), a jeden z użytkowników Wikii wie wszystko: http://pl.tlk.wikia.com/wiki/Specjalna:Wkład/217.153.80.226
    I komu tu wierzyć? o_O Przetłumaczyć tytuł po swojemu potrafi każdy, ale dziwią mnie informacje o dubbingu - to trudno zmyśleć. Pytałam się już dwa razy i anonim nie odpowiedział, nie zaszkodzi spytać się po raz trzeci :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam bardzo podobne odczucia wobec odcinka jak Maisha. Jaskinia Lwiej Gwardii jest przepiękna.

    Zauważyłam błąd w animacji, gdy Kion rozmawia z Mufasą i stoi to widać, że ma 3 palce w łapie, taki sam błąd był w "filmie".

    "film" pytanie:
    To kiedy w końcu Skaza zdobył swój Ryk? Najpierw Simba mówił, że Kion jest za mały, a potem (w Jaskini), że był w tym samym wieku co Skaza.

    A tak przy okazji to ciekawe jak Skaza zdobył Ryk? Kion ratował Bungę. Skaza bronił Mufasę? A może jakąś lwicę (Zira)?

    Mam wrażenie, że nasz Disney mała co wie, ludzie zadają pytania, a oni potrafią napisać, śledź nasze wpisy.

    ~`Marzycielka

    OdpowiedzUsuń
  8. The lion guard z napisami:
    http://m.cda.pl/video/525706d5
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bunga mnie wkurza.Kiara też jest taka...taka dziwna.Zapraszam do mojej wersji Lwiej Gwardii jeszcze wolne miejsca :)
    https://www.facebook.com/Lwia-Gwardia-Lily-916343161746705/?fref=ts

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeśli ktoś nie lubi angielskiej wersji językowej - od wczoraj ma wybór :D
    https://m.youtube.com/watch?v=jQhjdH3sBC4# - piosenka Kion's Lament w wersji rosyjskiej. Jeśli ktoś chce, może znaleźć nawet cały film - nazywa się ,,Хранитель Лев: Герои Саванны ".

    https://m.youtube.com/#/watch?v=_WSZLJHeTos - najnowszy trailer serialu. Kion po raz pierwszy przywalił hienie xd

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam link do filmu z napisami PL: http://www.cda.pl/video/525706d5

    OdpowiedzUsuń
  12. Zobaczcie ktoś wreszcie odważył się zrobić cover Kion's Lament https://www.youtube.com/watch?v=YoWXS2JV9cI

    OdpowiedzUsuń