sobota, 27 lutego 2016

Aktualności ze świata Króla Lwa #24 - nowy odcinek THE SEARCH FOR UTAMU i polski zwiastun


Wczoraj była premiera odcinka "The Search for Utamu" (to "Fuli Speeds Ahead" pod zmienioną nazwą). Serdecznie zapraszam do oglądania!
UPDATE: Polski zwiastun filmu Lwia Straż: Powrót!
W Internecie zaczęły się pojawiać zapowiedzi polskich książeczek o Lwiej Straży. Parę z nich przedstawię poniżej ;)

Link do odcinka z angielskimi napisami - LINK
Lub tutaj, jeżeli poprzedni link by nie działał - LINK

Na polskojęzycznej stronie Disney Junior (link w źródłach) pojawił się zwiastun, w którym słyszymy naprawdę sporo postaci! Bardzo dziękuję Marzycielce za informację :D


A oto i zwiastun. Nawet nie wiecie, jak się ucieszyłam, gdy usłyszałam Simbę, Timona i Mufasę! Rafikiego też :D 

Lwia Straż: Powrót
Data wydania: 7 marca 2016
Liczba stron: 32
Cena: 15,99 zł (w przedsprzedaży)
Wydawnictwo: Egmont

Poznaj Lwią Straż. Puzzlowa książeczka
Data wydania: 27 kwietnia 2016
Liczba stron: 8
Cena: brak informacji
Wydawnictwo: Egmont

Koloruj, czytaj, naklejaj. Lwia Straż
Bystry Bunga - to chyba polska nazwa odcinka trzeciego
Data wydania: 11 kwietnia 2016
Liczba stron: 24
Cena: 7,99 zł
Wydawnictwo: Egmont

Wyprawa do krainy zwierząt. Lwia Straż
Wyraźne polskie logo 
Data wydania: 2016, brak dokładnych informacji
Liczba stron: 24
Cena: brak informacji
Wydawnictwo: Zielona Sowa

Z wyjątkiem pierwszej, brzydkie są te okładki :P Jeśli jeszcze coś znajdę, dopiszę :)
Pozdrawiam!
Źródła:

14 komentarzy:

  1. Bunga coraz bardziej mnie denerwuje. Ja nie rozumiem, dlaczego odważny zawsze musi być głupi?
    A co do książeczek na drugiej i trzeciej jest kopiuj/wklej drużyny (oprócz Kiona).
    Mam nadzieję, że w kolejnym odcinku Beshte odegra większą rolę, bo aktualnie robi za tło.
    Ciekawa jestem też co z Kovu i resztą.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się pierwsza okładka :) Szkoda, że Lwia Gwardia nie może, jak wskazywałaby nazwa, być złożona z samych lwów, taka wersja podobałaby mi się o wiele bardziej.
    http://krol-lew-dalsza-historia.blogspot.com/ <~~ zapraszam)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nowa polski klip z Lwiej Straży

    http://disneyjunior.disney.pl/lwia-straz

    `~ Marzycielka

    OdpowiedzUsuń
  4. Dlaczego oni mówią Kajan a nie Kion? to tak dziwnie brzmi. Ogólnie fajnie, że Timon ma ten głos co zawsze, ale Simba i Rafiki chyba mają inne niż np w Król Lew 2? Czy tylko mi się wydaje??? Zwiastun super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tam mówią Kajon, przynajmniej tak usłyszałam. Moim zdaniem Kion trochę dziwnie by brzmiało w odmianie przez przypadki: "Kiona", "Kionie"?. Zanim wydano pierwszy zwiastun po angielsku, myślałam że będą wymawiać Kijon, bo tak się wymawia słowo Kiongozi, ale to by brzmiało już całkiem... kijowo xd Myślę, że polska wymowa "Kajon" jest dobra.
      Porównałam sobie wypowiedzi z Króla Lwa 2 i tego zwiastuna i jestem prawie pewna, że także pod Simbę, Mufasę i Rafikiego głosy podkładają te same osoby. W każdym razie brzmią niemal identycznie :)

      Usuń
  5. Do Nyota http://forum.krollew.pl/viewtopic.php?id=2113&p=6 jeden z użytkowników skopiował Twoją notatkę o Fuli i Kionie podając jako własne odczucia o anoreksji gepardzicy

    `~ Marzycielka

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdzie można obejrzeć The Search for Utamu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W poście jest link do odcinka (drugi na pewno działa) :)

      Usuń
    2. Żaden z tych linków mi nie działa :(

      Usuń
  7. https://www.youtube.com/watch?v=HPTxrd_k3x4 Sisi in Sava po Polsku :) może link się przyda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety jest to tylko cover, nie oficjalna wersja piosenki, a takich nie publikujemy. Ale dziękuję za link :)

      Usuń
  8. https://www.youtube.com/watch?v=l0FWdV-Pigo Polska piosenka ,,Jaki piękny dzień''Przyznam że bardzo mi się podoba głos.Zbliżony do orginału <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Wielki plus Krzysztof Tyniec w roli Timona.
    Pod Kiona podkłada głos jakaś dziewczyna okropny!
    Bungi głos też do niczego!
    Jeszcze głos Simby jest dobry.
    Wo gule nowe postacie mają okropne glosy!

    Piosenka po Polsku „Jaki piękny dzień”. Wykonaniu Łozo i Tomsona z zespołu Afromental:https://www.youtube.com/watch?v=l0FWdV-Pigo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopiero teraz zauważyłem,że ktoś dodał link do tej piosenki.

      Usuń