wtorek, 15 marca 2016

Aktualności ze świata Króla Lwa #25 - polska piosenka "Jaki piękny dzień" i daty polskich premier


(oficjalne logo)

Witajcie! Niedawno w sieci ukazały się polskie smaczki z "Lwiej Straży" (polski tytuł). Po więcej zapraszam poniżej.


Tytułowa piosenka "A Beautiful Day" śpiewana w oryginale przez Beau Black właśnie doczekała się premiery w naszym języku. Została ona wykonana przez Wojciecha „Łozo” Łozowskiego oraz Tomasza „Tomsona” Lacha z zespołu Afromental, a możecie jej posłuchać o tutaj:



Pokazał się również polski zwiastun filmu:


To nie jest potwierdzone info, ponieważ sama szukałam nazwisk i starałam się rozpoznać aktorów :), ale bohaterom głosów mogą użyczyć:

Bernard Lewandowski - Kion
Jakub Jankiewicz - Bunga
Justyna Bojczuk - Kiara
Wiktor Zborowski - Mufasa
Jacek Czyż - Rafiki
Krzysztof Banaszyk - Simba
Krzysztof Tyniec - Timon

Żałuję, że nie usłyszymy Joasi Jabłczyńskiej jako Kiary, ale wiadomo, z przyczyn wiekowych aktorki to nie jest możliwe.

Premiera filmu Lwia Straż: Powrót nastąpi 26 marca o 9:00 na Disney Junior, a serialu Lwia Straż 18 kwietnia o 18:30 również na Disney Junior.

Pozdrawiam!

10 komentarzy:

  1. Piosenka jest świetna, zwiastun też :) Co prawda, dziwi mnie, że dwie dziewczyny mogą podkładać głos Kionowi i Bundzie. Mam jednak, nadzieję, że ponieważ nie jest to potwierdzone, moje obawy okażą się bezpodstawne.
    Pozdrawiam,
    Mfalme Lioness

    OdpowiedzUsuń
  2. http://disneyjunior.disney.pl/lwia-straz/ogladaj-prawdziwe-lwy-o-serialu-lwia-straz Ukazał się zabawny filmik Lwiaj Straży.Da się wyrażnje usłyszeć Kiarę i kilka kwestii hien.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bungalowach to polski Spike z mlp więc znam. Jej Tyniec ! (:I oryginalny Mufasa super ! Głos Kiona to chyba jakiś żart ona do niego nie pasuje

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się, że pojawi się polska wersja. Piosenki ciekawe.

    OdpowiedzUsuń
  5. Polska wersja tej piosenki podoba mi się bardziej.
    Aczkolwiek głos Kiona :/
    Nie mogli dać jakiegoś chłopaka? Brzmiałoby to dużo lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  6. Według tej strony: http://pl.tlk.wikia.com/wiki/Kion Głosem Kiona jest Bernard Lewandowski. Głos pani Beaty Wyrąbkiewicz znam na wylot i jestem pewien, że na tym zwiastunie to nie ona - pani Beata podobno ma dubbingować Fuli.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ew. Kogoś z bardziej chłopięcym głosem, bo w tym momencie Kion brzmi jak dziewczyna.

    OdpowiedzUsuń
  8. Co do czterech ostatnich głosów, myślę, że masz rację, ale wątpię, czy podane aktorki podkładają głos pod Bungę i Kiona. Moim zdaniem Bunga wcale nie ma takiego głosu jak Brzoskwinka, Merida czy Spike, zwłaszcza kiedy śpiewa (https://youtu.be/GOGfICGPjrc - nagrane przez kogoś w kinie). To jest raczej głos chłopaka, ale nie mam pewności.
    Kion może i jest dubbingowany przez aktorkę, ale nie przez Beatę Wyrąbkiewicz.
    Na kisscartoon.com jest nowy odcinek serialu, ale nie wiem czy jest sens przykrywać takie ważne wiadomości :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maisho, byłabym dozgonnie wdzięczna gdyby udało się Tobie stworzyć notkę z nowym odcinkiem, ponieważ ja niestety nie mam czasu :(

      Usuń
  9. Teraz, po obejrzeniu polskich piosenek słyszę, że jednak się pomyliłam co do głosów niektórych aktorów. Mam nadzieję, że podczas emisji odcinków zostaną podane nazwiska osób podkładających głosy.

    OdpowiedzUsuń