poniedziałek, 21 marca 2016

Aktualności ze świata Króla Lwa #26 - nowy odcinek FOLLOW THAT HIPPO i Król Lew w kinie!


Witajcie! Po dwóch tygodniach czekania nareszcie pojawił się nowy odcinek "Follow That Hippo!" Serdecznie zapraszam do oglądania :)
Z okazji premiery "Lwiej Straży" Król Lew powrócił do kin! Szczegóły poniżej.

Link do odcinka - LINK

W najbliższym czasie Król Lew zostanie wyemitowany w wersji 2D z dubbingiem w sieci kin Helios oraz w wersji 3D w warszawskim kinie Atlantic.  Przed filmem widzowie zobaczą specjalną prezentację serialu Lwia Straż oraz zostaną obdarzeni upominkiem. Pokazy były już wczoraj i przedwczoraj, ale odbędą się jeszcze 28 i 29 marca o godzinie 12:00 - to dni wolne od szkoły ;)
Na stronie www.helios.pl możecie sprawdzić, czy w Waszej okolicy jest takie kino :D

Jednej osobie z forum o Królu Lwie udało się nagrać w kinie prezentację serialu - są to piosenki "Zuka Zama" i "Kion's Lament" w wersji polskiej. Nagranie można zobaczyć tutaj: link.

EDIT (ciekawostka):  Dzisiaj postanowiłam obejrzeć trochę zwiastunów Lwiej Straży w innych językach i w niderlandzkim natrafiłam na takie ujęcie:

Nie wiem jak Wy, ale ja sobie tego nie przypominam  XD
Pozdrawiam!
Źródla:
link link

6 komentarzy:

  1. Lament Kiona...kula w łeb.Akuma napisała już lepszy tekst.Co do odcinka ta mini Lwia Straż jest słodka, no i nareszcie było coś o Bashte.

    OdpowiedzUsuń
  2. Odcinka jeszcze nie obejrzałam, mam nadzieję, że uda mi się nadrobić go jak najszybciej. Co do piosenek, to Zuka Zama wyszło bombowo, niestety Lament Kiona nie pociągnął dobrej passy...

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie piosenki beznadziejne Zuka Zama zniszczył głos Bungi 2 nie komentuje

    OdpowiedzUsuń
  4. Napiszmy do Disney żeby zmieniły głos Kiona na bardziej chłopięcy, bo tego się nie da słuchać!

    Ja już napisałem do nich, ale jeden komentarz nic nie zmieni.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wczoraj na DJ leciała nowy zwiastun i na końcu było takie zdjęcie. Mnie zadziwia to, że teraz Mufasa ciągle się pojawia, a jak Simba był z Timnonem i Pumbą to Mufasa jakoś się nie pojawiał. Zauwazyliście, że przez ten czas Simba (od wygnania)ma białe oczy? A po tym jak rozmawiał z ojcem ma już żółte?

    :)

    OdpowiedzUsuń
  6. https://www.facebook.com/disneyjuniorpl/videos/1021080784639584/?pnref=story 3 minuty z filmy gdy Kajon pierwszy raz używa Ryku

    `~ Marzycielka

    OdpowiedzUsuń