sobota, 26 marca 2016

Oglądaj Lwią Straż online!


Cześć! Za niecałą godzinę rozpocznie się premiera filmu Lwia Straż: Powrót na Disney Junior. Wiele osób nie ma tego kanału, jednak istnieje sposób na obejrzenie premiery (lub powtórki) w Internecie - i jest on bardzo prosty :)
UPDATE: Caly film już jest na cda.pl! Link poniżej.

Film Lwia Straż: Powrót z dubbingiem polskim.



Żeby oglądać Disney Junior online wystarczy przejść na tą stronę: http://www.telewizjada.net/live.php?cid=94. Po kilku sekundach powinien Wam się wyświetlić odtwarzacz, kliknijcie go. I już możecie oglądać transmisję :)
Jeśli po upływie kilkudziesięciu sekund nadal nie chce się załadować i widzicie trzy kropki, odświeżcie stronę - mi to pomogło.

Jest w miarę rano i niewielki ruch, więc strona powinna działać prawidłowo, jednak nie mogę być tego pewna. Możecie także wejść na http://weeb.tv/online/disneyjunior i przewinąć stronę trochę w dół - transmisja powinna rozpocząć się sama.

Jeśli nie udało Wam się obejrzeć premiery, nie martwcie się, bo w najbliższym czasie będzie jeszcze mnóstwo powtórek. Ich pełna lista znajduje się tutaj.


Miłego oglądania! :)

15 komentarzy:

  1. Ja jestem już po premierze i oglądałam Lwią Straż w telewizji. Moim zdaniem film był ciekawszy niż się spodziewałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Polskie głosy:
    http://dubbingpedia.pl/wiki/Lwia_Stra%C5%BC

    Jeśli nie zmienią głosu Kiona to trzeba czekać aż dzieciak podrośnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale przynajmniej o jakość wykonania "My Own Way" i "Duties of the King" nie musimy się martwić :D

      Usuń
    2. Ale o tłumaczenie tekstów piosenek już tak.

      Usuń
  3. Raczej nie będę oglądała serialu na bieżąco, ale chętnie zobaczę "Lwia Straż: Powrót", żeby móc chociaż trochę ocenić na co tak długo czekaliśmy :D Dzięki za link

    OdpowiedzUsuń
  4. Polska wersja "Lwiej Straży" wspaniała, głosy były świetnie dopasowane, piosenki dobrze przetłumaczone. Naprawdę, tłumaczenie stało na wysokim poziomie. Jedyny głos, który niezbyt przypadł mi do gustu należał do Nali, również Kiary był raczej średni, ale reszta? Rewelacyjna :) Dobrze było słyszeć starą obsadę - Timona, Simbę czy Rafikiego.

    Tak jak powiedziała Maisha, o wykonanie "My Own Way" oraz "Duties of the King" nie musimy się martwić, ponieważ głos śpiewający Simby jest cudowny (wystarczy przypomnieć sobie klimatyczną polską wersję piosenki "We are one"/"Jeden głos"), a Fuli również otrzymała dobry głos :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Tutaj można pobrać w jakości HD:
    https://rapidu.net/0514206806/Lwia-Straz-Powrot-2015-Dubbing-PL-720p.Lukiii6.mp4

    Mi się pobrało w 30 minut.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dlaczego gdy Simba mówi:synu musimy pogadać. to potem kion mówi:zamiast miłośc rośnie wokół nas to mówi can you feel the love ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mnie to zdziwiło, może ten chłopiec skrzeczał i woleli zostawić orginał xddddd

      Usuń
    2. moja kuzynka oglądała zwiastun z tym momentem i mi mówila że on powiedział to po polsku

      Usuń
  7. Po prostu ładniej brzmiało.

    Mambo swali 1217

    OdpowiedzUsuń
  8. A gdzie można oglądać po premierze ??? Byłam wtedy w pracy i nie miałam jak obejrzeć :(((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po angielsku na stronie kisscartoon.com, w polskiej wersji jak na razie pojawił się tylko film :)

      Usuń
    2. na cda jest po polsku

      Usuń
  9. Tragedia! Płakać się chce jak się na to patrzy! WSTYD

    OdpowiedzUsuń