niedziela, 27 marca 2016

Aktualności ze świata Króla Lwa #27 Nowy odcinek THE CALL OF THE DRONGO do obejrzenia :)


Witajcie! Dzisiejszy odcinek "The Call of the Drongo" już pojawił się w sieci, możecie obejrzeć go poniżej :)



Goraco zachęcam Was do obejrzenia polskiej wersji filmu "The Lion Guard: Return of the Roar", która według mnie przewyższa dubbingowym poziomem oryginał. Naprawdę, dla starych, dobrych głosów Simby, Rafikiego i Timona warto obejrzeć :)

Poniżej jeszcze raz zamieszczam odcinek. Trzymajcie się i do napisania!

2 komentarze:

  1. Próbowałam obejrzeč ale głowy mnie koliły w uszy

    OdpowiedzUsuń
  2. Odcinek był fajny, Tamaa okazał się ciekawą postacią (ale nie jestem przekonana, czy on jest dobry). Zauważyłam wąwóz i skały, pod którymi czatowali Shenzi, Banzai i Ed - ciekawe odniesienie, ale pojawił się także błąd w geografii Lwiej Ziemi, bo w Królu Lwie po obu stronach wąwozu była zieleń, a tu okazuje się, że to granica ze Złą Ziemią :/ Chyba że tereny Złej Ziemi tak się powiększyły w czasie rządów Skazy.
    Wszystkie filmy związane z Lwią Strażą zostały usunięte z cda :(
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń