piątek, 15 kwietnia 2016

Aktualności ze świata Króla Lwa #29 - SISI NI SAWA po polsku i inne klipy


Cześć! Pierwszy odcinek serialu "Lwia Straż" zostanie wyemitowany już w ten poniedziałek, więc w Internecie pojawiło się sporo klipów z nim związanych, w tym piosenka "Sisi Ni Sawa". Po więcej zapraszam poniżej.

1. Oto piosenka "Sisi Ni Sawa" po polsku. Z początku byłam mocno zaskoczona głosem Jasiri, ale w sumie jest niezły :) Tłumaczenie dobrze trzyma się oryginału.

 Pojawiły się także dwa inne filmiki, przetłumaczone z j. angielskiego:
Niespodzianki w serialu Lwia Straż - odniesienia do Króla Lwa. "Zachód słońca na Lwiej Skale" - WTF? Tłumacz był chyba naprawdę przemęczony :P

Drzewo genealogiczne, a właściwe krótkie przypomnienie historii Lwiej Ziemi od czasów Mufasy.

2. Do 17 kwietnia do północy trwa akcja "Ryk Dla Lwów". Żeby wziąć w niej udział, trzeba zaryczeć jak lew, wrzucić wideo na Instagrama i oznaczyć trzy osoby, które mają zrobić to samo w ciągu 24 godzin. @disney_polska przekaże 1 PLN za każde takie wideo na afrykańskie lwy. 
Pełna informacja znajduje się tutaj: www.instagram.com/p/BEF6VO3TAVc/

3. Nowe odcinki serialu "Lwia Straż" będą emitowane codziennie od 18 do 26 kwietnia, a powtórki będą w każdą sobotę. Jeśli ktoś nie obejrzał jeszcze odcinka specjalnego, może to zrobić tutaj.

Pozdrawiam!
Żródła:

5 komentarzy:

  1. Jasiri wydaje mi się trochę ochrypła, ale jest dobra.Jak wczoraj na YT zobaczyłam ta piosenkę...nie sposób określić uczuć.
    Będziecie robić jeszcze jakieś ciekawostki jak np.to z siostrami Sarabi.Ten blog stał się trochę za informacyjny.
    Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będziemy robić ciekawostki :) zasada na blogu jest taka, że tylko ja robię te posty, a w związku z moją maturą aktualnie nie mam czasu. Ale od połowy maja już ten czas będę mieć, także możesz się spodziewać notek :D
      Pozdrawiam <3

      Usuń
  2. KILKA NEWSÓW:

    Od jutra tj od 19 w kioskach będzie dostępne czasopismo Lwia Straż w cenie 9,99

    Od dziś w Biedronce powinna być książeczka z serii koloruj, czytaj, naklejaj w cenie 4,99 Lwia Straż Bystry Bunga (w mojej okolicy są 3 w/w sklepy była we wszystkich i ani widu ani słuchu tej książeczki)

    Od piątku można oglądać nowy odcinek Lion Guard The Mbali Fields Migration ponoć jest nietypowy. Mały problem można go oglądać na aplikacji Disney Junior i na stronie watchdisneyjunior, ale w sieci go niema, możecie to jakoś obejść? Ktoś na http://forum.krollew.pl/ to obszedł, ale nie wiem jak się nazywa strona na którą wrzuca te odcinki

    `~Marzycielka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasopismo? Super! Nie wiedziałam o tym, a skoro jest tam komiks to pewnie je kupię :)
      Gazetki z Biedronki to nawet widziałam, ale nie zwracałam na to tak dużej uwagi XD Ciekawe, czy w mojej okolicy jest ta książeczka w sklepach, jak będzie to zobaczę czy jest w niej coś ciekawego.
      W piątek próbowałam obejrzeć odcinek ze strony watchdisneyjunior, ale żadnym sposobem nie umiem tego obejść - ani Hola, ani wyświetlanie źródła strony czy opcja "zbadaj element" nic nie dała. Za to udało mi się obejrzeć właśnie dzięki stronie z tego forum (i nawiasem mówiąc tak, jest on bardzo nietypowy - w dobrym tego słowa znaczeniu, od pewnego momentu normalnie nie mogłam oderwać wzroku od ekranu). Strona to tr.im/watchtlg, chyba kiedyś już podałam do niej link a potem przestała na jakiś czas działać.

      Usuń
  3. Super post. U mnie na blogu też się kiedyś pojawiły te filmiki, ale video z drzewem genealogicznym jeszcze nie widziałam :)
    W wolnej chwili zapraszam na wpisy o Lwiej Straży na mojej stronce: klik1 i klik2 . Każdy komentarz oraz obserwacja to dla mnie wielka motywacja i staram się za nie odwdzięczać ;)

    OdpowiedzUsuń