poniedziałek, 18 kwietnia 2016

Aktualności ze świata Króla Lwa #30 Nowy odcinek THE MBALI FIELDS MIGRATION do obejrzenia :)


Witajcie! Dzisiaj zapraszamy do obejrzenia nowego odcinka Lwiej Straży, jak również mamy parę informacji na temat dystrybucji różnych gadżetów z serialu w Polsce :)



Od 18 kwietnia w Biedronce powinna być książeczka z serii koloruj, czytaj, naklejaj w cenie 4,99 Lwia Straż Bystry Bunga.

Od 19 kwietnia w kioskach będzie dostępne czasopismo Lwia Straż w cenie 9,99.

Dziękuję za informacje Maishy i Marzycielce. 

Pozdrawiamy!

4 komentarze:

  1. Mam takie pytanie jak autorki oceniają TLG?
    Tak z ciekawości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jako współczesny serial animowany - ja oceniam bardzo dobrze. O ile podchodzi się do tego w miarę na luzie (i nie porównuje bezustannie do Króla Lwa), to naprawdę przyjemnie się to ogląda. Niektóre odcinki były nudne i słabe (np. trzeci), ale były też rewelacyjne. W pierwszych odcinkach irytowało mnie naużywanie Ryku i Mufasy, obecnie jest już dużo lepiej, ale pełną opinię wyrobię sobie po obejrzeniu całego sezonu.

      Usuń
  2. Bardzo chętnie... tylko że ja nie mogę tego edytować XD

    Ten odcinek jest wyjątkowy i właściwie trudno mi wskazać, jakie miał wady. No może to, że hieny są aż tak nieprawdopodobnie nieudolne i Muhimu nie wyczyściła futra, kiedy powinna. W ogóle mam wrażenie, że to działo się za szybko nawet jak na zebrę, ale i tak byłam bardzo podekscytowana, że twórcy poruszyli ten temat :) Piosenka była krótka, ale bardzo pasowała do klimatu. Bunga mnie wyjątkowo nie irytował, a parę fragmentów z jego dialogów z Muhimu było całkiem ciekawych ;)
    Czy mi się zdaje, czy trochę został zmieniony wygląd Simby? Gdy mówił o tych stadach miał mniejsze oczy niż zwykle, bardziej podobne do tych z Króla Lwa.

    Dzisiaj była premiera serialu Lwia Straż w telewizji. W programach TV pisało, że to będzie "The Lion Guard: Return of the Roar odc. 3" lub nawet "Lwia Straż: Powrót Legendy odc. 3", Disney Junior Polska oświadczyło, że dzisiaj zostanie wyemitowany pierwszy odcinek, a rzeczywistości puszczono drugi - Pojedynek Makuu. Jak dla mnie nic ciekawego, z piosenki nie mogłam prawie nic zrozumieć (choć może dlatego, że trochę się zacinało) i znowu nie była podana polska obsady przy napisach końcowych :/ W Internecie chyba jeszcze nie ma tego odcinka, aczkolwiek pewnie niedługo się pojawi. Ciekawe, czy jutro będzie pierwszy czy trzeci odcinek, w programach TV jest napisane, że czwarty ;P A zresztą to nie aż tak ważne, ze zwiastunów wynika, że serial jest przetłumaczony przynajmniej do ósmego odcinka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://kreskowki-online.pl/lwia-straz/odcinek-1/65445 - Pojedynek Makuu (ale nie od samego początku)

      Usuń