środa, 22 listopada 2017

Aktualności ze świata Króla Lwa #45 - Lwia Straż sezon 2 oraz Świąteczny Odcinek Specjalny


Cześć ;)


Witam Was w pierwszym poście moje autorstwa.




 Znacie mnie pod nickiem M@rzycielka, ale idą z duchem Króla Lwa wybrałam lepszy odpowiednik - kushinda - oznacza zwyciężać - co lepiej do mnie pasuje z racji imienia (Victoria). Król Lew zauroczył mnie gdy pierwszy raz go obejrzałam.  Jeśli idzie o mój wiek to Wam powiem, że edukację już zakończyłam ;)

****

Zabieram się do tego posta już od dłuższego czasu, czekając na jakieś nowe informacje, ale nic się nie pojawia.

***

Nowy odcinek The Lion Guard 
Timon and Pumbaa's Christmas 
będzie mieć premierę 08 grudnia.

Opis odcinka:

Lwia Straż prosi o pomoc zwierzęta z Lwiej Ziemi, aby zaskoczyć Timona i Pumbę w czasie Świąt Bożego Narodzenia


****

Przypominam też, że w sobotę 25 listopada o godzinie 19:00 będzie premiera 1 odcinka 2 sezonu Lwiej Straży.

6 komentarzy:

  1. Może w końcu powrócę do oglądania Lwiej Straży, jestem ciekawa co też wymyślili na święta (chociaż to trochę dziwne nazywać je "christmas", gdyż ta tradycja wywodzi się z chrześcijaństwa, a w tym serialu raczej powinny być święta afrykańskie :/).

    Dziękuję za dołączenie do ekipy, mam nadzieję, że spędzisz tu miło swój czas :) Ja też mam na imię Wiktoria :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki bardzo (i tak byłam "nieoficjalnym członkiem ekipy" hehe).

      Również pozdrawiam:)

      Usuń
  2. Fajnie, że zaczęłaś pisać posty :D

    Nie podoba mi się pomysł świąt Bożego Narodzenia wśród dzikich afrykańskich zwierząt, to jest nielogiczne :/ Do tej pory myślałam, że Kupatana jest ich odpowiednikiem, dobrze dopasowanym do klimatu.

    Ale cóż, widocznie robienie odcinków bożonarodzeniowych w serialach dla dzieci jest opłacalne.

    W dzień premiery obejrzę ten odcinek (jak wszystkie inne), może jednak zmienię zdanie i mi się spodoba? Choć szansa na to jest mała.

    OdpowiedzUsuń
  3. Podzielam zdanie innych. Święta Bożego Narodzenia na afrykańskiej sawannie? Wiem, takie odcinki to odwieczna "tradycja", ale bez przesady... Mogli to zastąpić jakimś odpowiednikiem jak Kupatana (ja też myślałam, że to taka Gwiazdka albo walentynki). Mam nadzieję, że przynajmniej nie będą ubierać drzew, czy lepić (?) lwów z piasku i takie tam...
    Również uważam (jak Maisha), że raczej ten odcinek nie przypadnie mi do gustu.

    Pozdrawiam! :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ubierają drzewa xD Jest już dostępna piosenka z tego odcinka (https://www.youtube.com/embed/7hTkEL_vaes).

    Pomijając już wszystkie tradycje Zachodu... Skąd oni wzięli bluszcz w Serengeti? XD

    OdpowiedzUsuń