środa, 12 sierpnia 2015

Aktualności ze świata Króla Lwa #4 - PIERWSZY KLIP Z SERIALU "THE LION GUARD"



W sieci ukazał się właśnie najnowszy klip z udziałem Kiona i Bungi! UPDATE: POJAWIŁ SIĘ DRUGI KLIP.




Moja opinia: Szczerze? Animacja wygląda bardzo przeciętnie, w porównaniu do poprzednich części Króla Lwa. Kion i hieny są sztuczni, jedynie Bunga wygląda w miarę normalnie. Ogromnie nie podoba mi się kreska, którą narysowali Kiona.

Przepraszam bardzo, ale czy The Lion Guard to lwia edycja My Little Pony? Kucykom ukazuje się znaczek, kiedy odkryją swoje przeznaczenie lub zrobią coś przełomowego w swoim życiu. Tutaj wygląda to podobnie. I jestem sceptycznie do tego nastawiona.

Coś czuję, że miny Kiona będą lepsze od min Nuki. 

NOOOOO.

I te lwy w chmurach. Gdy widziałam to na zdjęciach, wyglądało to super, ale tutaj... Poza tym, Kion to jeszcze lwiątko. Jak on może tak ryczeć? No, chyba, że to lwy z chmur mu pomogły.

A teraz ważne spostrzeżenie - hieny wspominają, że są na Złej Ziemi - z ang. Outlands. Jak pamiętamy, ostatnim razem Złą Ziemię zamieszkiwało stado Ziry, podczas, gdy hieny mieszkały na Cmentarzysku Słoni. Jednak w książeczkach TLK6NA o Kopie wspomniane jest, że po śmierci Skazy, hieny zostały wygnane na Złą Ziemię, która wtedy nazywała się Shadowland. Czy w takim razie The Lion Guard jest pomieszaniem pierwszej i drugiej części Króla Lwa?

Głos na końcu, to głos Mufasy! Czyżby Mufasa miał pojawić się w serialu jako narrator?

Ocena klipu: 4/10

Przykro mi Kion, ale według mnie, to zapowiada się źle. Jedynym pocieszającym faktem jest to, że to dopiero krótki klip z serialu. Może będzie lepiej (oby!).

A co Wy sądzicie o tym fragmencie? Podobał Wam się, czy wręcz przeciwnie?

***

Pojawił się drugi klip!



Do obsady dołączyła kolejna postać - jej imię to Mwaga. Użyczy jej głosu Cam Clarke, który podkładał głos pod Simbę w partiach wokalnych. Jak myślicie, to zbieg okoliczności, czy też może poznamy kogoś spokrewnionego z Simbą?

Piszcie w komentarzach, co o tym sądzicie!

______________________________

link1 link2

16 komentarzy:

  1. Lubię Bungę jeszcze mniej niż wcześniej. Jedyne co mi się podoba to przybliżona twarz Kion'a, ale uszy ma dość dziwnie złożone. Dobre miałaś porównanie do MLP. Nie podoba mi się wygląd hien oraz ruchy bohaterów. Tak jakby ruszały się tylko żeby się ruszać.

    OdpowiedzUsuń
  2. A mnie się tam nawet podoba, nie przesadzajmy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przesadzam, po prostu wyrażam swoją opinię.

      Usuń
    2. Masz prawo, proszę pani.

      Usuń
  3. Mam złe przeczucia co do tego filmu. Obawiam się że to może zepsuć dobrą opinie o królu lwie. Oby film był lepszy niż ten klip

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie wyobrażałam sobie tę animację troszkę inaczej :(. Kion trochę dziwnie się rusza i ma śmieszne uszy, hieny są okropne -.- Bunga wygląda na sympatyczne zwierzątko, no i faktycznie to znamie też mnie troszkę śmieszy, już wolałam tą łapę lwa. Taka jest moja opinia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedy pierwszy raz obejrzałam ten klip byłam bardzo sceptycznie nastawiona, ale kiedy obejrzałam po raz drugi, zrozumiałam, że da się to jakoś przeboleć. Jednak wygląd hien jest bardzo brzydki, uszy Kiona również. Co do podobieństwa z MLP i znamieniem Kiona to racja, w dodatku ma jeszcze taką zaczesaną grzywę do tyłu. Zauważyłam też, że ugryzienia na uszach hien zmieniają swój wygląd w niektórych ujęciach. Jeśli Mufasa miałby być narratorem, byłby to kiepski pomysł. Mimo wszystko, z każdym kolejnym obejrzeniem klipu, zaczynam się bardziej do niego przekonywać. Zapraszam na http://zycielwicyrachel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczerze, to patrząc na poziom programów które teraz puszczają na kanałach Disneya i dorobek niektórych twórców TLG (bajki ,,interaktywne" brr...) spodziewałam się czegoś naprawdę o wiele gorszego. Animacja nieco inflantywna, ale nawet ciekawa i zabawna, taki Król Lew kierowany głównie do współczesnych, nieco rozleniwionych umysłowo dzieci.
    Bardzo pozytywnie zaskoczył mnie Bunga, jest po prostu uroczy :) Nawet jego dziwne niebieskie futro już mi tak nie przeszkadza.
    Melodia, którą słychać pod koniec filmiku jest dość podobna do fragmentu ,,Busy", niemniej dobrze, że soundtrack będzie choć w części utrzymany w takim klimacie.
    Zawiodłam się za to na wyglądzie hien - kompletnie brakuje im właściwych proporcji ciała, oryginalny design z Króla Lwa był dużo lepszy. Rozumiem, że ta zmiana miała sprawić, żeby hieny wydawały się mniej ,,straszne" (coś podobnego zrobiono z kapitanem Hakiem w Jake'u). Tak czy inaczej, to zła zmiana, ja jakbym była dzieckiem to chyba bardziej bałabym się takiego stwora z wodogłowiem niż normalnie zbudowanej hieny XD
    Kion ma bardzo nieprzyjemny głos, mam nadzieję że w wersji polskiej będzie lepiej. Z tym rykiem to też myślę, że duchy mu pomogły, a on sam tylko na początku krzyknął ,,ROAR!" Pomysł ze znamieniem wydaje się mocno naciągany, choć ja już wolę tego lwa od łapy.
    Ogólna ocena: 5,5/10, w zaokrągleniu 6 :D
    Pozdrawiam serdecznie!
    PS: W sieci krąży jeszcze coś takiego: http://youtube.com/watch?v=mCOsBTGSMII&itct Nie jest to oryginalny kanał Disney'a, a jakość filmiku pozostawia wiele do życzenia, ale jestem na 98% pewna, że to fragment oryginalnej animacji. Myślę, że to może być fragment piosenki tytułowej serialu, ew. piosenka z filmu. Co o tym myślicie? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! Gdybym wpierw zobaczyła ten filmik, to bardzo by mnie on zachęcił do serialu :) Jest uroczy, pojawił się Rafiki, a animacja wygląda o wiele lepiej. Akurat do Bungi nic nie mam, polubiłam go, to bardziej wkurzył mnie Kion.

      Jestem tylko ciekawa, kiedy pokażą nam Nalę, Simbę i Kiarę. I jestem ciekawa, czy jakaś stacja jest w ogóle zainteresowana polską wersją The Lion Guard, bo na razie nic o tym nie słychać.

      Usuń
    2. Z pewnością polskojęzyczny kanał Disney Junior zajmie się dubbingiem :D Z tego, co wiem to w Polsce puszczają dokładnie te same programy co w UK, tylko z kilkumiesięcznym opóźnieniem. Jest tylko jeden problem - to stacja kodowana :( W tym momencie nawet mam ją odblokowaną (promocja czy coś), ale nie wiem przez ile czasu będzie dla mnie dostępna (pewnie przez miesiąc xd), a jeżeli nawet jakimś cudem uda mi się to obejrzeć, to i tak nie mam jak tego nagrać (dekoder ma blokadę nie do przejścia na kopiowanie nagranych programów, a z mojego telewizora nie da się). Pozostaje liczyć, że jakaś dobra dusza z nowoczesnym TV nagra serial i wstawi do internetu :/
      Również nie mogę się doczekać pojawienia się Nali, Simby i Kiary (a zwłaszcza tej ostatniej, ciekawe jak duża w końcu jest różnica wieku między tym rodzeństwem). Chciałabym także zobaczyć Fuli i tajemniczą Zuri, bo jak na razie widzimy głównie chłopców w akcji :D

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  7. Jeszcze tutaj jest krótki klip http://www.ew.com/article/2015/08/11/lion-king-spinoff-voice-cast-rob-lowe-gabrielle-union

    OdpowiedzUsuń
  8. Na początku mi też ten fragment wydawał się niezbyt udany, ale chyba nie jest tak źle. Szczerze mówiąc po poziomie dzisiejszych bajek dla dzieci oczekiwałam czegoś gorszego. Okropnie nie podobają mi się tylko hieny (jak można było tak je zepsuć?) a reszta jest nawet ok.

    OdpowiedzUsuń
  9. No cóż mi się klip tak średnio podobał nie zapowiada się rewelacyjnie........zgodzę się z komentarzem powyżej hieny są okropne.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wiem czy wiesz, ale jak nie wiesz to patrz! :D https://www.youtube.com/watch?v=2toXxKBg-kk Widać tutaj wygląd Fuli, nie jest może jakaś niesamowicie piękna, ale wydaje mi się, że będzie miała ciekawy charakter.

    OdpowiedzUsuń
  11. Czyli dalej klasyka moc wykorzystana w zlych celach znika. Pozatym na tym polega ta moc.

    OdpowiedzUsuń